Skocz do zawartości

bmw e61 pre-lci a komforty z lci-montaz


WestFlex

Rekomendowane odpowiedzi

To jest najslabsze forum fanow marki bmw w calej galaktyce, wiedzy na temat marki nie posiada tu nikt, a jezeli ktokolwiek ja posiada to nie ma ochoty sie ja dzielic( skad tu tylu uzytkownikow), to juz odtatni post, NA ZADNE zadane do tej pory pytanie nie dostalem jeszcze zadnej przydatnej odpowiedzi, nie sadze zebym byl jedyny w polsce zmieniajacy fotele z pre-lci na fotele lci...

Fotele pasuja P&P, jedyna modyfikacja to napinacz pasa kierowcy-lci ma to zrobione inaczej, fotel pasazera p&p, jutro bede walczyl z fotelem kierowcy a konkretniej z przelozeniem napinaczaze starego fotela-nie mam pewnosci ze uda sie to zrobic bez wymiany plozy fotela lci na pre-lci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ale jesteś niecierpliwy :mrgreen:


W 2006 były już napinacze dla pasażera wiedz wszystko P&P

Miałeś też pamięć pasażera?

Masz jakieś dodatkowe opcje w komfortach?


Zrób zdjęcia twoich wtyczek to będzie łatwiej

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, temat przednich foteli ogarniety, w fotelu pasazera nie mialem pamieci i niestety ona nie dziala, fotel kierowcy tez wsadzilem, zeby bylo latwo i dosc szybko wymienilem lewa ploze-szyne fotela, tzn przelozylem szyne ze starego fotela sportowego do nowego fotela komfortowego lci, do szyny przykrecony jest napinacz wraz z wiazka i teraz jest juz tez p&p, z wymiana szyny nie ma problemu, jedyny problem to estetyka, tzn plastikowa oslona boku fotela ze sporta nie pasuje na fotel komfortowy lci a dokladniej nie pasuje jej tylna czesc w zasadzie od konca panelu sterowania nie zapina sie w fabryczne mocowania i dosc mocno odstaje, zalozylem wiec oslone z fotela lci wiec przy slupku widoczny jest nie osloniety napinacz, malo mi to przeszkadza, natomiast przy glebszym zapuszczeniu januszowego zurawia miedzy fotel i slupek faktycznie widac napinacz pasa, pozatym wszystko super pamiec dziala, a komfort podrozowania jest nieporownywalna, mam dostep do bosch kts-550 wiec musialem pousowac bledy ale innym "'rzezbiarzom'' proponuje odpinac akumlator zeby uniknac bledow poduszek etc..., gdyz fotel w celu przykrecenia trzeba przestawiac kilkukrotnie a ja to robilem po swojemu a nie jak bog przykazal i dopiero po zamontowaniu pozapinalem pirotechniki, wiec albo zachowujemy inna kolejnosc albo odpinamy akumlator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy fotele mialy jakies dodatkowe opcje, wszedlem w ich posiadanie juz po demontazu z auta z ktorym nie mialem kontaktu, maja napewno inna skore, tzn wydaje mi sie ze nappa sprawia wrazenie grubej twardej, a te chyba sa w Buffalo, gladziutkie i bardzo miekkie i glownie to mnie sklonilo do podmiany, nie zdawalem sobie sp[rawy z tego jaka wygode oferuja komforty bo roznica jest kolosalna juz po kilku kilometrach
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.