Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Po wymianie klocków z przodu i z tyłu ATE reset przebiegu do następnej wymiany dał się wykasować ale wskoczył tylko na 10000 tkm nie jak powinien na 50000 tkm - klocki i czujniki nowe.

Jest jakieś rozwiązanie problemu ? jakiś patent ?

Edytowane przez Martin ST
Opublikowano

Opcje są dwie. Pierwsza to jeździć bez stresów, bo i tak przebieg nie zejdzie do 0; zatrzyma się jakoś na 5tys i koniec (ja mam podobnie, lecz mi wymieniali w serwisie BMW i bylo skasowane na 15tys ale zaczelo szybko spadac do 5tys i od 7 tys km klocki stoją na 5 tys do wymiany mimo ze sa wciąż jak nowe z zewn. i od wewn). Druga to użyć Rheingold (dedykowany do diagnostyki BMW) i zrobić CBS reset klocków na aktualnych czujnikach. Pozwoli to ustawić je na 100%. To jedyna opcja na trudniejsze przypadki i noe raz to mnie uratowalo w serii E

Jak zalozysz nowy czujnik i ponowny reset to moze wcale nie skasowac lub wskoczyć na -15 czy -25tys.km. Nie kasuj recznie czy innym komputerem niz oryginalny BMW na obecnych czujnikach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.