Skocz do zawartości

328i 97' - siadło ASC i ABS oraz nie wkręca się na obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

:)

prosze o pomoc

3 tygodnie temu kupilem 328i 97'

pieknie jedziło do soboty 19.08 siadło mi ASC i ABS i autko nie wkreca się ponad 5500 obrotów muli go jak by paliwa nie dostawało, efekt jest taki jakby miał odciecie zaplonu przy 5500. do 5500 chodzi normalnie.

po zakupie wymieniłem olej, świece NGK, filtr powietrza na wkladke K&N. Przejechałem juz ok 4000 km na paliwie 98 tankowanym tylko na orlenie (Verva).

Sprawdziłem jak na razie przepływomierz powietrza przekładając go do kumpla 328i i odwrotnie i wymieniłem filt paliwa oraz sprawdzilem cewki czy przebicia nie mają, odpinałem akumulator żeby niby kompa zresetować.

co mu jest?? :(

Opublikowano

No ludzie pomóżcie koledze, grzebałem w jego autku wszystko sprawdziłem i nie wiem co mu jest.

 

Dolot sprawdzony jest szczelny, podejrzewałem przepływkę ale widzę że zrobił przekładkę i działa.

Auto poprostu przy 5500 obrotów nawet na biegu jałowym, na postoju robi wielkie mu,mu mu, jakby coś go dusiło.

Opublikowano

Nie wiem czy niskie napiecie moze miec zwiazek z obrotami ale moze byc powodem wylaczenia ABS.

Sprawdz czy alternator daje odpowiednie napiecie ladowania. Kiedys w E34 skonczyly mi sie szczotki w alternatorze i pierwsza rzecza ktora padla byl wlasnie ABS..

Opublikowano

Podpięcie pod wtyczkę diagnostyczną mogłoby rzucić trochę światła :mrgreen:

 

Skontrolujcie stan przewodu masowego alternator (silnik) - nadwozie.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Również jestem za sprawdzeniem ładowania, taśmy masowej silnika oraz głównego bezpiecznika (na nim lubią się robić zbędne spadki napięcia).

 

Potem sugerowałbym sprawdzenie stanu czujnika położenia wału i ciśnienia paliwa w listwie.

Kai
Opublikowano

Moje autko juz zapier... :D okazalo sie, ze to przez ABS padl czujnik predkosci ktory podawal blad do kompa i przez to nie dzialal ABS, ASC i go mulilo.

dzieki

pozdrawiam JELITO :wink:

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Podobny problem miał kolega "Pevo" okazało się iż nie domagał "moduł przepustnicy", objawy miał podobne podmianka modułu EML pomogła.

UIHZ9556.JPG

Opublikowano
ale to chyba co innego. U Boomer'a dławiło ASC. Po skasowaniu błędu w kompie auto kręciło jak dawniej, wystarczyło przyhamować i wywalało znowu błąd ASC/ABS i dalej dławiło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.