Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie proszę o pomoc sprawdziłem stan plynu i jest zawsze max tzn wskazówka jest u samej góry na zimnym silniku.Mówię odciągnę tego płynu strzykawką z przewodem paliwowym i jaja takie,że już z 600ml odciągnąłem wskaznik opadł i jak się przyjżałem mu to sam się od nowa podniósł do poziomu max.. to ile ja jeszcze tego płynu mam odciągnąć...


co odessam zejdzie a po 2 sekundach znów się podniesie...


ps jeszcze raz odpowietrzę bo nie wiem czy go za dużo nie wlałem.. wskazówka po odkręceniu korka wyskakiwała na max na zimnym silniku.Odciągnałem 850-900ml płynu i dopiero zeszło pomiędzy min a max.Co odciągałem bo myślałem,że 100/150 wystarczy a tu du.. odciągam 200ml a wskazówka znów się podnosi..

Opublikowano

Płyn mnie oszukał dzisiaj :evil: po nocy sprawdziłem ile go jest,wskazówka poleciała do samej gory czyli stan max.Chciałem go odciągnąć strzykawką by wskazówka poleciała mi pomiędzy min a max..wyciągnąłem prawie 1l płynu zanim zeszła pomiędzy max a min.. odpaliłem auto a tu za chwilę kontrolka brak płynu.. otwieram zbiornik a wskaźnik na samym dnie.. :shock: to jak to..tu wydawało się jak by o wiele za dużo a po odpaleniu wskazówka na dnie jest bo płynu mało...

Może mi to ktoś wytłumaczyć? :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Powietrze w układzie.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Panowie zdjąłem dzisiaj żaluzje chłodnicy+ic przyjrzałem się wszystkim połączeniom itp i wszędzie wszystko jest ok


Wyjąłem zbiorniczek,spuściłem płyn tylko ze zbiorniczka ale wszystko wygląda ok.Na przewodach wszędzie są nowe oringi z vitonu wysokotemperaturowe.Zbiorniczek nowy behr (uszczelki zbiorniczka te pod spodem dwie duża i mała zmieniłem na stare ori bmw.. bo zauważyłem,że jak był zbiorniczek zamontowany a poruszało się to płyn się lekko pokazywał.. więc dzisiaj przy demontażu zmieniłem na oringi bmw.Dodam behra duży miał 36mm i 4mm grubości a oring ze zbiorniczka bmw 38mm i 4mm grubości.Termostat oe bmw założony dobrze nigdzie nic nie cieknie.Pompa wody dwuletnia hepu.No i problem generalnie sam nie wiem czy to problem czy nie.. bo jeżdżąć trzyma temperaturę 88stopni.. po włączeniu ogrzewania itp tez wszystko ok jest ale na zimnym silniku z rana po otwarciu zbiorniczka wskaznik jest na maximum jak ubrałem około 800ml płynu to opadł do pomiędzy min a max..odpaliłem auto a on wtedy poleciał w dół calkowicie.. i kontrolka brak płynu..


jeszcze myślę sobie czy ta chłodnica może być temu winna tych bąbelków no wydaje się ok nie widać wycieku.Wystrzelił z niej jedynie korek niezabezpieczony to nie wiem czy jeszcze coś mogło narobić w niej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.