Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam niedawno zakupiłem BMW E39 530d (193) 2001r z problemami :P. Błedy jakie posiadałem to

565 - boost pressure sensor ( czujnik w kolektorze )

4704 - Pre-supply pressure monitoring ( wymieniłem ogranicznki ciśnienia który znajduje sie koło filtra paliwa )

Samochód z tymi błedami był dość słaby nie przyspieszał tak jak powinien, przy pełnym wciśnięciu gazu w pdłoge przy obrotach powyżej 3 tysiecy czuć było lekkie szarpnięcie ale nie za każdym razem. Postanowiłem więc wymienić ten czujniki w kolektorze, samochód był troche mocniejszy ale za to za każdym razem szarpał przy 3 tysiącach obrotów i było czuć że są to mocniejsze szarpnięcia.

Został mi ostatni bład 4704 czytając w internecie wyczytałem że moze być to pompa progowa ale u mnie auto odpala normalnie i nie słychać jej żeby buczała, pompa w baku też sprawna ponieważ samochód odpalał mi na rezerwie więc powinna być ok, więc wymieniłem ten wężyk i auto nadal szarpie a ciśnienie na biegu jałowym to 3,68 a przy pełnym przyspieszaniu przy około 4 tysiacach obrotów pokazywało 3 bary ale po wymianie wężyka nie mam już błedu 4704, Pozdrawiam Piotr.

Edytowane przez potuśś89
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Masz zdecydowanie za niskie ciśnienie paliwa, ma być w okolicy 4 barów. Jak to załatwisz (pompa progowa lub w zbiorniku) to nagraj live data w inpa (programem a nie telefonem), 4 bieg i gaz w podłogę bez odpuszczania.

Jeżeli chodzi o błąd 565 to zajrzyj do przetwornika ciśnienia sterującego turbiną i wyczyść filterek, jak nie pomoże to zamień go z tym od egr a najlepiej wymień na nowego pierburga, ale ori, nie za 130,- z alledrogo.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź konektory wtyczki czujnika, zdarza się, że nie trzymają. Zajmij się też przetwornikiem ciśnienia turbo.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Samochód przy dodaniu pełnego gazu do końca szarpnie raz, miałem takie błedy jak 4704 Pre-supply pressure monitorin i 565 boost pressure sensor. Wymieniłem czujnik w kolektorze, czujnik doładowania turbiny, wężyk ogranicznik ciśnienia, i pompe progową Ti automative. Samochód nadal szarpie a jedynym błedem jaki jest to 565 boost pressure sensor.



Witam po wielu próbach naprawy auta w końcu udało sie. Za brak ciśnienia odpowiadała rozszczelniona pompa wysokiego ciśnienia, a za szarpanie odpowiadał czujnik w kolektorze dolotowym który był nie sprawny ( czujnik był prze zemnie wymieniany na nowy ale i tak nowy nie działał marka Febi )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.