Skocz do zawartości

Wycieraczki same się aktywują, licznik szaleje, brak ładown


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem nowym użytkownikiem forum za błędy przepraszam i mam nadzieje ze zostanę tu na dłuuugo

Przejdę do rzeczy

Pacjent to Bmw e61 525D kombi 2004 (choć ista pokazuje 2007 ) nie wiem czym to jest spowodowane.

Po odpaleniu autka po chwili zaczynają same działać wycieraczki i wtedy ładowanie spada do 8v zaczyna fiksować licznik (prędkościomierz spada do 0 po czym wraca do swojej prędkości)

zaczyna mrugać navi skrzynia wchodzi w tryb awaryjny.


od czego by zacząć


Posiadam icom z ista d ista p ncs inpa

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Odepnij IBS na minusowej klemie .
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano

Trochę późno odpisuje ale dopiero wróciłem do domu

Wiec tak odłączyłem IBS na klemie minusowej i usterka jakby znikła

zrobiłem autem kolo 70 km i wycieraczki się nie włączają ładowanie nie znikło itd.

wiec jutro trzeba kupić Klemę minusowa i powinno być ok..


W aucie nie działa również pneumatyczne podnoszenie tył.

pokazuje błędy oświetlenia zewnętrznego na zmianę każde światła

brak grzania foteli.

no ale to już raczej nie temat na ten dział.

Opublikowano

No i koszmar powraca.

Zrobione 80km. I od nowa wycieraczkii

Sie wlaczyly same brak ladowania

Zegary zeswirowaly absy.


Sa bledy:

Cas, kombi,egs i CON

Pomocy rece opadly

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź w ukrytym menu jakie ładowanie , problemy wskazują problemy z napięciem .
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano

Ista pokazuje 11.5-12 v na zapłonie

Po odpaleniu 13.4-13,5 v

Ładowanie zrywa po przejechaniu kilku km.

Lub zaraz po odpaleniu zależy jak mu sie zachce.

Wtedy wyskakuja błędy zwiazane z

Cas, Con, kombi, a czy to nie bedzie wina

Któregoś ze sterowników?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Diagnoza alternatora , może być regulator .
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano

Wychodzi na to ze alternator jest ok.

14,6 po odpaleniu auta

przy włączaniu świateł i innych elek. napięcie utrzymuje się i nie spada.

:mad2:

Opublikowano
Miałem taki przypadek w bmw e61 525d że po odpaleniu krótkiej jeździe, działo się tak że zaświecały się kontrolki abs kontroli trakci wspomagania kierownicy radio się wyłączało po czym silnik gasł i już nie odpalał tylko z kabli nie sprawdzałem ładowania w chwili gdy zaczynał świrować, został wymieniony alternator na nowy ale to nie pomogło. Winny był akumulator.
Opublikowano
Miałem taki przypadek w bmw e61 525d że po odpaleniu krótkiej jeździe, działo się tak że zaświecały się kontrolki abs kontroli trakci wspomagania kierownicy radio się wyłączało po czym silnik gasł i już nie odpalał tylko z kabli nie sprawdzałem ładowania w chwili gdy zaczynał świrować, został wymieniony alternator na nowy ale to nie pomogło. Winny był akumulator.

 




Własnie dziś miałem taka sytuacje:

Zaczęła mrugać navi

zapaliły się ABS

wycieraczki

i inne...

zatrzymałem się aby zgasić auto. chcąc je odpalić efekt był taki ze jakby ako padło.

Odłączyłem klemę ibs -nie pomogło

wiec odłączyłem klemę masowa na 10s. i auto odpaliło bez problemu:/

akumulator jest nowy wiec co byście zaproponowali????


ręce upadają już

Opublikowano
Witam miałem podobny problem w e91 320d. Po odpaleniu niby ok jednak zauważyłem migotanie świateł, podczas jazdy wyskakiwaly błędy DTC abs kontrola trakcji liczniki na chwilę spadały do 0 po czym po chwili powracały, wycieraczki samoczynnie szly w górę. Winowajca okazał się regulator napiecia przy alternatorze. Elektronika w tych autach jest bardzo wrażliwa na skoki napięcia przez co szalały czujniki itd. Zmierzylem ładowanie zwykłym miernikiem bo w samochodzie nie wychwytywało skoków. Raz nie ładował bylo 12v raz 13 raz 15 późnej 14 aż w końcu przestawal ładować. Po wymianie problem nie powrócił
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ostatnio jak grzebalem w samochodzie dałem K-can na mase i zaczęły się cyrki ale nie mogłem odpalić

Może idź w tym kierunku i szukaj spiecia


Rozumiem że konkretnego błędu brak tylko błędy komunikacji?

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ostatnio jak grzebalem w samochodzie dałem K-can na mase i zaczęły się cyrki ale nie mogłem odpalić

Może idź w tym kierunku i szukaj spiecia


Rozumiem że konkretnego błędu brak tylko błędy komunikacji?



Samochud jest u mechanika. Bedzie wymieniony

Alternator. Dam znac jakie to pzynioslo rezultaty.

Opublikowano

Po uziemieniu jakiegoś przewodu do masy miałem podobny problem z wycieraczkami ( szukałem próbówka napięcia po przewodach ).

Skończyło się czyszczeniem błędów przez INPA i problem rozwiązałem.


W moim przypadku problemem było zwarcie do masy, może w Twoim jest podobnie.

Powodzenia.

  • 6 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.