Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A kolega, chyba nie siedział z tyłu w Volvo S60. Totalna porażka, jeżeli chodzi o ilość miejsca. Więcej miejsca na nogi jest w Skodzie Fabii.

 

S60 to nie klasa BMW 5, tylko BMW 3. W porównaniu z E46 Volvo nie wypada tak źle. Mało miejsca z tyłu to ma Jaguar S-Type, a nawet XJ z lat 90-tych (jak na auto tej klasy).

Opublikowano
W porównaniu z E46 Volvo nie wypada tak źle.

 

Powiem, że wypada genialnie. BMW jest mistrzem marnowania miejsca w środku samochodu w stosunku do wymiarów zewnętrznych. Kilka lat temu miałem (w celach handlowych) równocześnie A8 i E38 - obydwa w langu. Ilość miejsca w środku w BMW była śmieszna zarówno z przodu jak i z tyłu. E39 w porównaniu z Omegą B też jest bardzo małe.

Jeżeli chodzi o prowadzenie to też E38 vs A8 było cieniutkie natomiast E39 jest o niebo lepsze od Omegi.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
Po czwarte w porównaniu z E39 jest obszerniejsza to fakt, tyle, że ma duże, ale bardzo niewygodne fotele, a tylna kanapa to właściwie ławka pozbawiona wyprofilowania.

 

Pierwsze słyszę żeby ktoś narzekał na fotele w omedze, miałem 3 omegi B i wg mnie są bardzo wygodne. Swego czasu w TOP GEAR powiedzieli nawet że było to jedno z najlepszych aut do jeżdżenia z tyłu.

 

Ogromną zaletą omegi jest cena dużo niższa od bmw oraz fakt, że zadbaną omegę można znaleźć o niebo łatwiej od E39.

kiedyś


E32 730

E36 318

Opublikowano

Akrystian miałeś 3 Omegi, ale E39 już nie jeśli dobrze zrozumiałem. Może dlatego nie zwróciłeś uwagi na stopień maestrii jakim popisali się konstruktorzy foteli E39. Wyprofilowanie oparcia przednich foteli zwłaszcza w odcinku lędźwiowym jest bliskie ideału, ale żeby się o tym przekonać trzeba w nim spędzić kilkanaście godzin non stop. W Omedze mimo dwóch pokręteł regulacyjnych (w moim egzemplarzu E39 nie ma żadnego!!!!) jest przeciętnie. W dodatku po wielogodzinnej jeździe za kierownicą z powodu zbyt dużego przesunięcia pedału gazu do osi fotela pojawiają się bóle kolana prawej nogi.

Żeby sobie uświadomić na czym polega różnica w podróżowaniu na tylnej kanapie w tych autach trzeba dokładnie przyjrzeć się wyprofilowaniu kanapy. Omega ma prawie płaskie siedzisko i ledwo dostrzegalne wyprofilowanie pod plecy, a tylni fotel E39 to prawie kubełek. Co prawda miejsca n nogi w Omedze jest więcej, ale E39 to nie trójka albo co nie daj Bóg najgorszy w swojej klasie pod tym względem A4 i miejsca jest wystarczająco, a doskonała pod względem anatomicznym budowa z nadwyżką rekompensuje brakujące centymetry.

Przeanalizuj to dokładnie i przekonasz się, że moja opinia nie jest gołosłowna.

Jak wcześniej napisałem zaletą MV6 jest świetny silnik i niezłe mimo stosunkowo prostego zawieszenia właściwości jezdne, ale pod względem komfortu foteli i ergonomii (ale nie ilości miejsca) to w porównaniu do E39 nie ta liga.

Opublikowano

Akrystian miałeś 3 Omegi, ale E39 już nie jeśli dobrze zrozumiałem. Może dlatego nie zwróciłeś uwagi na stopień maestrii jakim popisali się konstruktorzy foteli E39. Wyprofilowanie oparcia przednich foteli zwłaszcza w odcinku lędźwiowym jest bliskie ideału, ale żeby się o tym przekonać trzeba w nim spędzić kilkanaście godzin non stop. W Omedze mimo dwóch pokręteł regulacyjnych (w moim egzemplarzu E39 nie ma żadnego!!!!) jest przeciętnie. W dodatku po wielogodzinnej jeździe za kierownicą z powodu zbyt dużego przesunięcia pedału gazu do osi fotela pojawiają się bóle kolana prawej nogi.

Żeby sobie uświadomić na czym polega różnica w podróżowaniu na tylnej kanapie w tych autach trzeba dokładnie przyjrzeć się wyprofilowaniu kanapy. Omega ma prawie płaskie siedzisko i ledwo dostrzegalne wyprofilowanie pod plecy, a tylni fotel E39 to prawie kubełek. Co prawda miejsca n nogi w Omedze jest więcej, ale E39 to nie trójka albo co nie daj Bóg najgorszy w swojej klasie pod tym względem A4 i miejsca jest wystarczająco, a doskonała pod względem anatomicznym budowa z nadwyżką rekompensuje brakujące centymetry.

Przeanalizuj to dokładnie i przekonasz się, że moja opinia nie jest gołosłowna.

Jak wcześniej napisałem zaletą MV6 jest świetny silnik i niezłe mimo stosunkowo prostego zawieszenia właściwości jezdne, ale pod względem komfortu foteli i ergonomii (ale nie ilości miejsca) to w porównaniu do E39 nie ta liga.

Opublikowano
Jak wcześniej napisałem zaletą MV6 jest świetny silnik i niezłe mimo stosunkowo prostego zawieszenia właściwości jezdne, ale pod względem komfortu foteli i ergonomii (ale nie ilości miejsca) to w porównaniu do E39 nie ta liga.

 

Zgadzam się nie ta liga i nie ma co dyskutować tylko, że omega kosztuje tyle co E36. E 39 nie jeździłem siedziałem tylko w kilku i miały zazwyczaj pozapadane fotele kierowcy od dużych przebiegów, bo tak jak pisałem większość E39 oferowanych na rynku to egzemplarze mające lata swojej świetności za sobą.

kiedyś


E32 730

E36 318

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.