Skocz do zawartości

530d Nierówna praca silnika po rozgrzaniu auta


coolpw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam


wiem ze problem nierównej pracy silnika i bujania autem to popularny temat, tylko u mniei wygląda to troche inaczej ,

gdy auto jest zimne silnik pracuje równo ,

gdy rozgrzeje sie podczas normalnej jazdy tez jest ok,

jednak gdy poprzeciągam go kilka razy i pojeżdżę ostrzej przez kilka min. silnik zaczyna strasznie nierówno pracować i dosyć konkretne buja całym autem , podłączyłem inpe gdy bujało i bardzo skacze parametr Luftmasse Soll , gdyby skakał IST to troche prościej , wywaliłem zupełnie EGR myślałem ze przepuszcza, ale jest to samo ,sprawdzałem wszystkie uszczelki , wrzucam filmik , nie wiem czym spowodowane moze byc skakanie paramertu Soll




przelewy z dzis na rozgrzanym silnku , czas próby 4min , czy jest jakas zasada ze przez te 4min nie moze przelać wiecej niz ?? bo gdzies czytałem ze przez 4min nie moze byc wiecej niz 30ml bo to by w moim przypadku nic sie nie zgadzało


1cyl- 54ml najniższy przelew

2cyl- 78ml odbiega 44% od najniższego

3cyl- 56ml odbiega 4% od najniższego

4cyl- 68ml odbiega 26% od najniższego

5cyl- 92ml odbiega 70% od najniższego

6cyl- 59ml odbiega 9% od najniższego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mi sie tak wydaje , ale byłem pewny ze uszkodzony wtrysk jest bardziej wyczuwalny na zimnym , jutro wyciągam turbine i bo byłem na hamowni i na serii pokazała 232KM i kupa czarnego dymu w wydechu , stawiam tez na zacinające sie turbo bo w dolnej fazie nie doładowuje w środkowej przeładowuje , poduszki tez juz czekają nowe , zobaczę jak dam turbo na sprawdzenie jak ot będzie z kopceniem po sprawdzeniu turbo ale chyba zalewa paliwem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kompresja na wszystkich 6 garach po 25bar , trochę mało ale to chyba wina mojego miernika bo na każdym tak samo pokazało , jedna poduszka silnika zupełnie zarwana , a w turbinie ktoś grzebał i geometria cała wytarta , pełna regeneracja konieczna, do tego pęknięty wąż przy chłodnicy powietrza wymieniam na FMIC , zostały jeszcze wtryski , oraz mycie i płukanie ciśnieniowe katalizatora .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.