Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam po zamontowaniu regenerowanego konwertera mam kilka problemów

Pierwszy i no największy to dziwne klekotnie Konwerter a na P lub N po rozgrzaniu


Drugi to czuje tak jak by cały czas był zapiety bieg nawet przy dohamowaniu do świateł potrafi zrzucić z obrotów i zatrząść autem


Ostatni dziwny objaw to po rozgrzaniu podczas włączania D i zwłaszcza R czuc bardzo duże obciążenie na silniku aż się trzęsie buda


https://m.youtube.com/watch?v=0ziNhYEkHKE

Przy 15s włączam D


I jak nikomu nic do głowy nie przychodzi?? Bo mi się wydaje że coś jest zjeb..e a nie zregenerowane

Opublikowano
brzmi jakby w ogóle coś było nie przykręcone. Gdzie robiłeś regenerację?

 


Wszystko przykrecone i dobrze złożone. Konwerter odeslalem na reklamacje zobaczymy narazie nie będę oczerniał firmy za to odpowiedzialnej ( juz nawet nie bede wspominal 2 razy robote za skrzynie)

Opublikowano
Jak juz masz wyciagniety konwerter sprawdz koło zamachowe czy niema luzów na nitach ,u mnie mechanik zawalil przy wymianie konwertera i też tak żegotało aż sie rozpadło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.