Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanownych klubowiczów, jestem zmuszony prosić was dziś o pomoc.

Moja czarnulka ostatnio nie chce ze mną współpracować jest to e36 z roku 92. Pewnego dnia samochód umarł postanowiłem wtedy wymienić filtr i pompę paliwa gdyż było ją już słychać po przejażdżkach jak pracuje na zewnątrz samochodu samochód odpalił lecz dzień później umarł na skrzyżowaniu, zaczęły podupadać obroty gdy stałem na czerwonym dałem jej trochę gazu i gdy wbiła się na obroty pracowała zdrowo gdy z nich spadła to zgasła i już nie zapaliła do tej pory. Po tym incydencie zmieniony czujnik położenia wału oraz walka rozrządu i regulator ciśnienia paliwa po drodze wyrzuciłem instalacje gazową, iskra i paliwo na wtryskach jest. Jakieś pomysły co może być przyczyną?

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Objawy które opisałeś na początku wskazują najprawdopodobniej na uszkodzony czujnik położenia wału korbowego. Czujnik wymieniłeś na nowy, ale napisałeś że przy okazji odłączyłeś instalację gazową. I tu jest najprawdopodobniej problem. Odłączając komputer gazowy musisz przywrócić fabryczne połączenie przewodów elektrycznych zasilających wtryskiwacze benzynowe.
Opublikowano
Stara pompka wpięta i jest tak samo, napięcie na wtyczce od pompy jest, lecz nie załącza się pompowanie wstępne ale słyszałem ze w niektórych m50 nie występuje. Jakieś pomysły co dalej?
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.