Skocz do zawartości

E46 320d 136km... Problem z odpalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie... Jestem tu nowy kompletnie jeszcze nie ogarniam forum a potrzebuje wskazówek na temat mojej Buni... Otóż mój problem polega na tym ze gdy po nocy bądź dłuższym postoju bardzo ciężko odpalić auto a jak już odpali to chmura dymu i straszny smród nie przepalonego paliwa. Trzeba długo kręcić ale tez nie zawsze. Czasami jest tak ze odpali z oporami za 1 razem a czasem na 3-4-5. Czytałem tu o podobnym problemie ale u mnie mnie nie występuje problem z brakiem mocy ani odpaleniem na ciepłym. Na diagnostyce komputerowej (Bosch kts) nie ma żadnego błędu, a parametry w czasie rzeczywistym są w normie. Pompki zarówno ta w baku jak i progowa działają wymieniłem świece na boscha filtr paliwa i nic, a w przewodach od filtra do pompy nie widać bąbelków. Odpinałem przepływomierz bo i o nim poczytałem ale niestety auto przestało jechać wiec to odpada. Zdaniem mechanika pompa jeśli chodzi o elektronikę jest w porządku. Myślałem jeszcze o uszkodzonym czujniku temperatury ale błędów brak... Może ktoś ma jakiś pomysł co i jak? Bo w najgorszym wypadku czeka mnie wizyta u pompiarza a to na chwile obecna strasznie obciąży mój budżet :(


PS. czy czujnik temperatury zewnętrznej ( pokazuje mi -40 stopni) ma coś wspólnego z odpalaniem?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ma związku, na plaka pewnie odpala od razu? Tego boscha to do odkurzacza można podpiąć, w ista można zrobić test pompy wtryskowej i będzie wszystko jasne. Jak sprawdziłeś pompę progową jak jej nie ma w Twoim aucie? :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
niby ok ale ja z Krakowa jestem i kawałek drogi mam. Dlatego liczyłem na to że ktoś z użytkowników wspomoże radą
Opublikowano
miałem podobny problem pomogł mi gość z ożarowa chyba firma puh omega mam gdzieś telefon 510667029

Kolega rafalccc od wczoraj nowy członek grupy ma dwa posty i w obu poleca tę samą firmę, czyżby przypadek?

Nie mam nic przeciwko, ale naprawa sterownika pompy powinna być podstawna i poparta diagnozą.


Miałem niemal identyczny problem z autem i wielu zapierało się że na bank sterownik pompy uszkodzony, a winowajcą okazała się mechanika pompy.

Co więcej teraz niemal każdy serwis naprawiający pompy oferuje profilaktyczną naprawę/wzmocnienie sterownika nie wiem na czym to polega, dodatkowo na całą usługę dostaniesz gwarancję.


A co do problemu z odpalaniem to jak wcześniej pisałem porządna diagnostyka, głównie w Twoim przypadku test pompy i przepływki, zaoszczędzisz napraw poprzez wymianę niepotrzebnych części.



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.