Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich klubowiczów !

Jestem tutaj nowy, bo zastałem szczęśliwym posiadaczem bawarki.

To mój pierwszy samochód i od początku zaczęły się problemy, a mianowicie :

po odpaleniu na zimnym silniku słychać terkotanie jak z pompy vacum, ale po otwarciu korka wleju oleju typowego dźwięku uszkodzonej pompy nie ma.

Na zimnym silniku otwarcie korka wleju oleju nie powoduje gaśnięcie silnika tylko obniżenie obrotów.

Na ciepłym silniku otwarcie korka powoduje dławienie silnika i gaśnięcie ( wyjęcie bagnetu oleju skutkuje też gaśnięciem silnika) - czyli chyba ok.

Co może być przyczyną tych stuków.

Samochód nie traci mocy, jeździ się normalnie.

Załączam nagranie. Prośba o pomoc bo sam nie mam takiej wiedzy co może być nie tak.

https://www.youtube.com/watch?v=XuT05taWm8w

https://www.youtube.com/watch?v=MnU7X01AhR4

https://www.youtube.com/watch?v=CTfOC-PE6Zc

Opublikowano
Po naprawie całego systemu vvt mam podobne dźwięki i to dość często. Olałem temat, jeżdżę bo doszedłem do wniosku, że ten silnik to studnia bez dna :D
"Wszystko dobre jak się nie psuje" :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.