Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, planuje zrobić swapa na v8 w moim e36 coupe. Chce żeby było to coś rzadkiego a mianowicie m62b46/48 lecz mam pytanie odnośnie korb i tłoków. W m62b44 jest problem ze słabymi korbami i tłokami które podobno wytrzymują przy doładowaniu max 450 koni. Jak sprawa ma sie w wymienionych wyżej silnikach? Są mocniejsze od b44? Ktoś wie jaką moc wytrzymują? Zamierzam też znacznie zmodyfikować silnik lecz jeszcze nie wiem w jaki sposób, albo będzie to kompresor vortech lub porting głowicy, szlifowanie kanałów, wydech oraz moje małe marzenie itb w v8. Ktoś wie, ktoś ma itb w m62? Da rade zamontować przepustnice z s65 lub s62? I ostatnie pytanie czy ktoś poleca jakiś zakład gdzie można wykonać takowe modyfikacje?


Wielkie dzięki za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.