Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem z Hamulcem, mianowicie nagle podczas jazdy stał się twardy i nieefektywny. Sprawdzałem vacumometrem ciśnienie na przewodzie wychodzącym z pompy i praktycznie nic nie dawała. Nie zauważyłem żeby sama pompa była mokra od oleju. Pytanie teraz czy to na pewno pompa a jeśli tak to jak ją wymienić i ile może to kosztować? Ktoś przerabiał może ten temat już w tym silniku?
Opublikowano

Serwo i pompa raczej rzadko szwankuje, bardziej bym spojrzał w stronę vacuum pompy, która wytwarza podciśnienie dla serwa. To by bardziej pasowało do nagłego pojawiania się usterki.

Jeżeli samo serwo byłoby nieszczelne (tracisz wspomaganie) to czułbyś to od razu)


To się stało i juz jest cały czas twardy pedał po odpaleniu?

Czy teraz działa OK?

jeszcze jedna wskazówka - zobacz czy po nocy rano masz od razu twardy pedał, czy jednak zostało cokolwiek z podciśnieia w serwie. Twardy pedał po nocy oznacza że serwo traci szczelność i ucieka podciśnienie po kiljku godzinach (starzenie gumowych membrane itp)

R6 + V4 = :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.