Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

podpowiedzcie proszę jak to rozwiązać, bo mam dziwny przypadek.

Mój pacjent to E87 (rocznik 2014) z silnikiem N45 ECU wg NCS EKB945.C0D zamierzałem go zaktualizować ISTA-P 3.65.0, ale pojawił mi się błąd autentykacji (CoAPI-2090), ponoć znaczący, że sterownik podaje się za kogoś innego niż nim jest :shock:


053a338e6031.png


Naszła mnie myśl, że rzeczywiście ktoś w nim grzebał, więc wyciągnąłem go, żeby go obejrzeć

62b1c0d205e0.jpg


ku mojemu zdziwieniu numer, który się na nim znajduje 7545046 nie jest znany ETK, wg numeru VIN powinien być o nr wyżej, tj. 7545047.

Wyszukując w ETK (Interpretacje) dla numeru 7545047 oraz 7546880 (na naklejce na sterowniku) docieram do najnowszego numeru 7568427.

c5dd101b2560.png


A i jeszcze jedno, w INPA w ZB no. sterownika zgłasza numer 7589380


Czy spotkaliście się już kiedyś z takim przypadkiem, co powinienem zrobić żeby zaktualizować go?

Opublikowano

Sam sobie odpowiem, bo po przeanalizowaniu winKFP, konkretnie pliku EKB945.HIS doszedłem do wniosku, że od 07.2006r. nie ma już nowszego oprogramowanie do tego sterownika. Najnowsze wg winKFP to ZB-NR: 7589380 a HW-NR: 7557809.


556e228a16bc.png


cb84cea6d918.png



Interesuje mnie jeszcze tylko różnica między plikami w7589379.0da i w7589383.0da, czy ma ktoś wiedzę czym się różnią.

Co oznacza falowanie lekkie i twarde? Oraz czy można do tego sterownika wgrać program bez kata w7589381.0da


b8877bb8b7ea.png 760ddf7143bb.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.