Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

W mojej e87 2006 163km zauważyłem a raczej usłyszałem takie dolegliwości mianowicie przy około 2tys obrotów gdy mocniej przyspieszam słychać szum dość głośny w pierwszej chwili myślałem ze mam otwarte okno bo to cos w tym stylu i bardzo z lewej strony, choć nie wiem jak od strony pasażera bo jeżdżę zazwyczaj sam. Na „luzie” gdy przegazowuje jest normalnie nie dusze nic dziwnego tylko podczas jazdy. Waż na dole intercooler od strony chłodnicy jest upocony ale z tego co pamietam mam tak cały czas, natomiast z drugiej strony waż od chłodnicy jest lekko nadtopiony przez jakiś inny wężyk a raczej wężyki bo idą tak w parze, dziury chyba nie ma bo nic nie zasysa tamtędy. Dacie jakieś wskazówki co to moze być, czy mogę cos z tym sam zrobić, gdzie szukać?


Dodam szczegół lecz nie wiem jak było wcześniej bo zawsze jeżdżę z włączonym na komputerze pokładowym informacja o dystansie do przebycia na danym paliwie lecz sprawdziłem z ciekawości ile pali aktualnie i gdy dochodzę do tych 2tys obrotów i mocno cisne spalanie ponad 20l chyba wcześniej aż tak dużo nie było przy mocnym przyspieszaniu, na mocy raczej nie stracił nie odczułem tego

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Napisał że M47. W 2006 nie było N47, tym bardziej o mocy 163KM. Rozrząd odpada:)
Opublikowano
Teraz gdy jechałem zauważyłem, ze nie jest to tylko w okolicach 2tys obrotów bo od 1.5 tez tak jest wiec moze to nie od turbo. Martwi mnie ten waż który idzie patrząc od czoła po prawej strony od dołu chłodnicy aż do górnej części silnika, taki gruby jak po lewej stronie jest intercooler. Ale czy jest możliwość ze tam takie rzeczy tez sie dzieją. Jestem laikiem w tych sprawach i dopiero sie uczę
Opublikowano

Znalazłem powód jest to ta dziurka o której mówiłem, zaklejone ja zwykła izolacyjna i szum ustał lecz czasami popiskuje wiec gdzie tam jeszcze dostaje sie powietrze, czy jakaś porządna taśma naprawcza powinna sobie poradzić czy moze macie jakieś inny sposób zeby to skutecznie zalepić na jakiś czas...


Powiedzcie mi jeszcze co to za waż? Jakiś nr części zeby mógł sobie kupic nowy

e60d081f18231.jpg

Opublikowano

Numer części: 11 61 7 810 308

Powszechnie jest to wąż intercoolera występuje w całości z tym plastikiem zapinanym na przepustnicy. Jeśi masz nieszczelny wąż będzie dmuchało pod maską a mocy nie będzie.Klejenie nie zda egzaminu bo ten wąż dostaje naprawde duże ciśnienie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cena oryginału zwala z nóg. Łatanie odpada. Jak kolega napisał za duże ciśnienie. Ja kupowałem do wersji 150KM zamiennik na allegro. Kilka lat już na nim śmigam.
Opublikowano
Ceny oryginału rzeczywiscie powala a z dostępnością tej części tez widzę bardzo słabo, bede szukał jakieś dobrej używki na miejscu, chyba ze macie chwilkę cierpliwości i podeslecie link z Allegro lub innego sklepu z tym zamiennikiem bo niestety widziałem tylko oryginał

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.