Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Pacjent to E60 530D M57N

1.Czy po mechanicznej naprawie nastawnika turbiny (przekładnia ślimakowa+silnik) trzeba go jakoś specjalnie kalibrować?

2.Czy po wymianie elementów straci pozycję i zakres pracy? (wtedy na pewno potrzebna kalibracja)

3.Ma ktoś jakiś patent na lutowanie tych nieszczęsnych drucików przy płytce drukowanej? (podobno cyna nie chce się kleić, sam jeszcze tego nie sprawdzałem)

Opublikowano

ja lutowalem te druciki.


dremelem lekko szlifowalem te srebrne miejsca - i na to cienkie miedziane druciki przylutowalem. Wszystko sie trzyma i jezdzi juz poltora roku.


Po wymianie slimaka nic sie nie stanie. I tak cofnie sie do pozycji 0 po wlaczeniu zaplonu. Jedyny plus to to ze nie bedzie luzno latalo ramie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.