Skocz do zawartości

[E39 M52TU28] Zaspawany elektrozawór vanosa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jakiś czas temu musiałem wymienić czujnik położenia wałka od strony dolotu co wiąże się z odkręceniem elektrozaworu vanosa, niestety był tak zapieczony, że odkręcił się z kawałkiem pokrywy nastawnika vanosa. Wymieniłem pokrywę, ale po jakichś 3 tygodniach padł elektrozawór vanosa, ten którego nie mogłem odkręcić w poprzedniej pokrywie, w tej nowej jest identycznie, klucze się ślizgają, a elektrozawór jakby był zaspawany, ani drgnie. To jest jakies przekleństwo? Sprawdzaliśmy czy odkręca się w silnikach w innych autach i luzuje się po uderzeniu ręką w klucz. Jak mam to odkręcić aby nic nie uszkodzić, i nie zdejmować znowu pokrywy vanosa?


@edit.


Z tego co czytam po forach, ten zawór lubi się odkręcać z kawałkiem pokrywy, jest jakiś patent na jego odkręcanie?

E36 M54b25 - Drift&Fun
Opublikowano
Musiałem zdjąć znowu cały nastawnik i elektrozawór jakoś się odkręcił. Robota nie poszła na marne bo wałek ssący nie wiem dlaczego był przestawiony, także od razu ustawiłem rozrząd. Uszkodzony był czujnik, po wymianie okazało się, że jedna kostka przy komputerze była wilgotna, po osuszeniu auto chodzi jak fabryka dała.
E36 M54b25 - Drift&Fun

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.