Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Na początku chciałbym się serdecznie przywitać ze wszystkimi użytkownikami forum. Jestem posiadaczem F10 N55 oraz E60 N52 - szczegóły w opisie.


Od niedawna trapi nie problem związany z Dynamic Drive w F10 a mianowicie wyciek oleju CHF11s ze zbiorniczka wyrównawczego a dokładnie spod nakrętki/korka i co najważniejsze przy włączonym ustawieniu zawieszenia na sport po przejechaniu około 300km pojawia się błąd DD - czerwona kontrolna z opisem wyciek oleju - stań ostrożnie itd. i system przełączał się na ustawienia normal. Po zatrzymaniu samochodu wyłączeniu zapłonu i ponownym uruchomieniu wszytko wraca do normy - błąd znika i mogę dalej używać ustawień sport. Na początku podejrzałem zużyty o-ring i/lub wyrobioną powierzchnie styku korka ze zbiornikiem, wymieniłem więc korek na nowy zakupiony w ASO. Problem wycieku ustał (wcześniej na odpalonym silniku widać było "mgiełkę" płynu wydobywającego się spod korka). po wymianie korka nie cieszyłem się długo bo po około 500km powtórka z rozrywki. Dolewam około 100ml CHF11s i jadę dalej.

Dodatkowo, wymieniłem sam stabilizator bo się pocił i myślałem, że to jest przyczyną - poza tym wszystko inne jest suche i nie ma wycieków - przynajmniej widocznych.


Na jednym z zagranicznych forów BMW pojawia się taki sam problem lecz nie został rozwiązany - odpowietrzanie układu w tamtym przypadku nie pomogło


Czy ktoś z użytkowników słyszał o podobnym przypadku ? dodam, że nie ma błędów w pamięci.


Pozdrawiam,

Piot

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam,


Problem związany z był z pompą DD, która łapała powietrze na powrocie. Wymieniłem pompę na regenerowaną z 24 mies okresem gwarancji. Jak narazie wszytko wróciło do normy - w zbiorniku wyrównawczym się uspokoiło i nie wywala płynu korkiem jak poprzednio. Z rozmów z mechanikiem, podobne objawy tzn. piana w zbiorniku może również dawać zanieczyszczony filtr, który jest integralną częścią zbiorniczka wyrównoważającego wtedy należy wymienić sam zbiornik. Przy okazji tej naprawy wymieniłem: pasek wielorowkowy, rolki napinacza oraz sam napinacz. koszt naprawy to około 3300PLN: części - 2800PLN


Pozdrawiam.

Piotr

  • 6 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzis i u mnie wystapil ten problem. W trakcie jazdy komunikat awaria DD i wyciek plynu. Caly zbiornik obrzygany. U mnie jeszcze od jakiegos czasu jest zrzyt zawieszenia jak np zjade z kraweznika. Zapewne to wlasnie wina pompy ktora teraz juz chyba padla calkowicie. Przebieg 126 tys.

Jeszcze mam dziwny dźwięk podczas jazdy jak skrecam autem. Wyprostuje kola to ustaje. Krecac w miejscu tego nie ma. Tak jakby głośniej silnik pracowal w tym momencie

🙃🙃

  • 1 rok później...
Opublikowano

Panowie mam pytanie, jak pompa łapała powietrze tzn ze tylko była nieszczelność gdzieś na opaskach tak, może nie wymaga wymiany pompa ?

U mnie jest taki problem ze wszystko działa bład nie wyskakuje ale zbiorniczek sie poci i jak go otworze to po odpaleniu widać od razu jak zaczyna sie bomblowac, zbiorniczek wymieniłem i to samo byłem tez na opowietrzeniu u fachowca i chwile było ok i znow to samo pytanie jest takie ze gdzie moze łapac powietrze jak nigdzie nie ma wycieku poza tym spod korka zbiorniczka, gdyby łapało powietrze to w tym miejscu takze byłby wyciek prawda ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.