Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Tydzień temu sprowadziłem klientowi X5 40xdrive 2015 Mpakiet bardzo tłusto wyposażona, przebieg 67tys km, cena 250tys zł. Kiedys jak sie przesiadało z poloneza do łady to już czuć było moc a dziś 200KM już ludziom nie wystarcza :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tam nie wiem, nie jestem przekonany, nie wiadomo w jakim to kiedyś pójdzie kierunku, mazda potrafi robić silniki 2.0 i 2.5 które spełniają normę euro 6 bez downsizingu


wybór będzie zawsze, dla eco-opętanych będzie 3 a nawet 2 cylincer albo 4 i 2 wyłączające się, żeby myśleli że są trendy, dla normalnych myślę że będzie opcja mimo wszystko zawsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie założyłem, ale....

Chidzi o to, że jak teraz sprzedawałem Touarega sprowadzonego to gdyby to było auto z Polskiego salonu to sprzedałbym go o jakieś 20% więcej i auto by poszło w ciągu kilku dni.

Najpierw Bmw chciało go wziąć w rozliczeniu ale jak zobaczyli, że sprowadzony temat całkowicie odpuscili. Potem zadzwonili z VW, że mają klienta ma moje auto i powtórka z rozrywki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównanie nierewelacyjnego modelu VW z wyjątkowo nieudanym silnikiem a popularne bez dwóch zdań x5 ze słabym silnikiem tylko przez pryzmat pochodzenia jest słabe.

Na w/w będzie musiał się znaleźć klient pokroju założyciela tematu, rozpoczynający przygodę z bmw albo mający kiedyś z bmw jakiś incydent.

W przyszłości i w trakcie wyprzedzania sugeruję pamiętać, że dokonano świadomego wyboru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważasz, że silnik 4.2 Tdi to nieudana konstrukcja :?: :shock:

X5 z tym silnikiem 2.0 to najczęściej wybierana opcja jako nowe auto.

Nie mam problemów z wyprzedzeniem nawet jak jadę słabszym autem :wink: jeżdżę różnymi autami i jest OK.

Napisałem już, że wolałbym 3.0 ale nie za wszelką cenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
4.2 tdi to akurat dobry diesel, choć może nie aż tak jak 6-cylindrowe diesle BMW... Złe opinie o nim to w większości przeklejane opinie dziennikarzy Auto Świata itp. którzy to auto z tym silnikiem widzieli tylko w katalogu...
3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ubzdurało mi się, że to był 5.0 v10 - nie wiem dlaczego, sorry.

Najczęściej wybierane w PL a to różnica, równie często jak biedne bądź gorzej wyposażone wersje 5er, x3/x5 itp a szkoda.

Arosą 1.0 też się da wyprzedzać, ale wiadomo o co chodzi.

W każdym razie wyprzedzanie tym na trasie od 140 km/h w górę nie będzie bardzo komfortowe, choćby z 3 osobami na pokładzie, ale to tylko moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ubzdurało mi się, że to był 5.0 v10 - nie wiem dlaczego, sorry.

Najczęściej wybierane w PL a to różnica, równie często jak biedne bądź gorzej wyposażone wersje 5er, x3/x5 itp a szkoda.

Arosą 1.0 też się da wyprzedzać, ale wiadomo o co chodzi.

W każdym razie wyprzedzanie tym na trasie od 140 km/h w górę nie będzie bardzo komfortowe, choćby z 3 osobami na pokładzie, ale to tylko moje zdanie.

 


to nie wyprzedzisz i będzie dla wszystkich bezpiecznie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Wydaje mi się, że dyskusja zeszła na tor który do niczego konkretnego nie doprowadzi.


Bo wiadome jest, że:

Primo - Tuareg 4.2TDi - nie ma złego silnika. Ale jest BARDZO NIEHARMONIJNE (i bardzo takie jakieś toporne) - na rynku jest to ogólnie wiadome - stąd kłopoty z łatwą odsprzedażą. Lipa i tyle.

Secundo - F15 25d z 4-cyj. 2.0d jest dużo fajniejsze od Tuarega 4.2TDI.

Tertio - F15 30d z 6-cyl. 3.0d jest dużo fajniejsze od F15 25d.


Więc na Boga - nie udawadniajmy sobie oczywistych oczywistości, bo jeśli założyciel wątku chce zaoszczędzić i zadecydował, że F15 25d jest dla Niego (załóżmy) dobre - to jego pomysł na życie - niech sobie kupi F15 25d i już.


Punkt widzenia zawsze zależy od punktu siedzenia.

Stąd na świecie są tacy co mówią, że Lanos w gazie czy Nexia w grzanej szybie to fajne auta...


A to, że jest szansa - że potem będzie pisał, że ZNOWU ma kłopoty z odsprzedażą WYBRAŃCA - o tym nikt nie myśli przy zakupie.

Wiadome jest jedno - nasz rynek na ten czas pozwala na łatwą odsprzedaż aut w udanej wersji, właściwie skonfigurowanych, z pełną historią, w przezroczystym stanie, od normalnego sprzedającego, w realnej cenie.

Warunek jest jeden - te elementy muszą występować RÓWNOCZEŚNIE. Niestety większość ofert U NAS ma jakieś "ALE".

Tyle w temacie...

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.