Skocz do zawartości

Cieknaca przekladnia kierownicz.Zatrze sie i co dalej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszytskich!!!

 

Mam stale problemy z przekladnia kjierownicy ze wspomaganiem w BMW E30. Przypadlosc ta jest stala i non stop cieknie. Byla juz regenerowana i dalej to samo po 3 tys km. Poniewaz teraz zuzywa 1 litr ATF na 100km a jestem dlaeko od polskich granic mam pytanie.....

 

Co sie stanie kiedy skoncze wlewac do niej olej. Wiem ze pompa sie zatrze ale czy oprocz tego beda jakies konsekwencje??

Czy ktos juz tego kiedys probowal??

 

Reasumujac nie bedzie wowczas wspomagania ale czy nic wiecej sie nie popsuje?? I czy zniknie ten straszny dzwiek??

Nie zalezy mi na wspomaganiu bo 90%moich tras to autostrady i krecic duzo nie trzeba.

 

Czy pozneij po powrocie do kraju wstawienie przekladni bez wspomagania bedzie jakas wielka komplikacja??

 

Prosze o pomoc i pozdrawiam wszytkich klubowiczow

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.