Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie


Stałem się ostatnio posiadaczem BMW e61 530xd z roku 2005, jako że jest to moje pierwsze BMW chciałem podpytać doświadczonych użytkowników o parę spraw.


1. Zauważyłem że auto nie poziomuje się z obu stron tak samo -- różnica 1cm miedzy lewa a prawą stonę -- brak wyświetlanych błędów dot. poziomowania( dodam że do wymiany tuleje i wahacze tył tzw ?"banany" ) czy to może powodować tą różnice.


2. Jaki jest koszt wymiany rozrządu wraz z filtrami, olejami itd czyli full. silnik M57T2. Czy rozrząd w XDrive różni się od rozrządu w "normalnym" 530D? mi zaproponowano cene 4400zł+1200zł za oleje płyny itd wydaje mi się to kwotą wygórowaną.


3.CZy ktoś z Was zastosował kolektor firmy METZGER tutaj link : https://www.autodoc.pl/czesci-zapasowe/kolektor_dolotowy_rura_ssaca-10486/bmw/5er-reihe/5-touring-e61/19098-530-xd


4. Czy mogę prosić o zdekodowanie VIN mojego pojazdu: WBANP71080CS24038


Na tą chwilę to trzy podstawowe pytania będę wdzięczny za pomoc


Pozdrawiam

Piotr

Opublikowano

Hej.

Ja za kompletny rozrząd (z olejem i filtrem)zapłaciłem ok 3800zł w firmie zajmujacej sie tylko BMW w Warszawie.

Jak musisz kupić kolektor to bierz ten z alledrogo za 519zł od firmy z łodzi i po sprawie.Sam kupiłem niedawno i wydaje się bardzo dobrze zrobiony.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.