Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich , ostatnio przełożyłem e90 angola 2005 rok benzyne tylko że wiązkę wnętrza mam z 2010r z diesla i teraz jeden wielki problem bo odpalić nie mogę, inpa nic ciekawego nie pokazuje ale mam braki komunikacji pomiędzy sterownikami , chociaz sprawdzam połączenia ze schematami to wszystko jest niby ok, na początku przy pierwszej próbie to licznik pokazywał błedy DSC poduchy itd..., a teraz tylko poduchy, żadnych komunikatów z sterownika silnika typu olej aku itd..., z DSC nie mogę się połączyć, światła nie działają, tylko mruganie drogowymi i pozycje świecą, na początku działał też klimatronik a teraz przestał się świecić. dodam że tablica bezpieczników jest od wiązki dawcy a sam moduł junction box został z org. wiązki ang., CAS pokazuje błędy A0B5, A114, A116, A118, a zegary A3AD, A3AE, A3B9, A548, wygląda jakby CAN nie działał, walnął Junction box? w inpie CAS przechodzi synchronizacje ze sterownikiem silnika ale na końcu nie kręci tylko inpa się zwiesza , centralny działa z pilota , na zegarach tylko i wyłącznie błąd poduchy na czerwono i blokady kiery na żółto i szyby w drzwiach na żółto bo ściągnięte

da się to ogólnie jakoś ogarnąć ? czy za młodą wiązkę mu wrzuciłem ? przynajmniej narazie odpalić


prosiłbym jakoś o pomoc przynajmniej w odpaleniu auta- o ile się da

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

witam

 

ostatnio przełożyłem e90 angola 2005 rok benzyne tylko że wiązkę wnętrza mam z 2010r z diesla
:duh: :duh:


poniżej schemat instalacji zasilania pompy paliwa E90 2005 benzyna

https://www.newtis.info/tisv2/a/de/e90-330i-lim/components-connectors/components/f-fuses/f35-fuse/onxJ7qz


a teraz schemat instalacji zasilania pompy paliwa E90 2010 diesel

https://www.newtis.info/tisv2/a/de/e90-335d-lim/wiring-functional-info/power-train/diesel-electronics-dde6/low-pressure-fuel-system/electronic-fuel-pump-control-module/ekps-electronic-fuel-pump-control-module-supply/vFnKcli


to tylko jeden przykład :cry2:


drugi przyklad : Fußraummodul A4011

- E90 2005 benzyna

https://www.newtis.info/tisv2/a/de/e90-330i-lim/wiring-functional-info/body/lighting/hazard-warning-flashers-turn-indicator/i5O1Nq8


zobacz X14259 podlaczony jest pod pin Nr.4


- E90 2010 diesel

https://www.newtis.info/tisv2/a/de/e90-335d-lim/components-connectors/components/a-control-units-modules/a4011-footwell-module/GSAMNOou


X14259 podlaczony jest pod pin Nr.21 :mad2: :mad2:

 

chociaz sprawdzam połączenia ze schematami to wszystko jest niby ok,
:nienie: :nienie: Edytowane przez Zafi
Pozdrawiam Andrzej
Opublikowano

hej, dzięki Andrzej za odpowiedź ,ale zobacz że w drugim Twoim przykładzie jest dobrze pomiędzy Fotwell mod. kolumną kier. A72 3-5 , 4-1 , we wtyce x14259 , w polifcie jeszcze coś dochodzi ale to chyba mnie nie dotyczy 16-8,

dobrze kumam ? pompa paliwa tez jest poprawnie zasilona, raczej w tym wszystkim tu chodzi o komunikacje pomiędzy sterownikami a może Ews trzyma? sprawdzałem i impuls WakeUp idzie po sterownikach , ale np. dme nie komunikuje sie z ews , ale z casem tak

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

witam


BMW_E90_2005_Benzyna: Nr. 11 dodatkowy kierunkowskaz, prawy / Nr. 12 światło tylne, prawe


http://fs1.directupload.net/images/180813/ckpxp4xt.jpg


BMW_E90_2010_Diesel : :nienie: :nienie:


http://fs5.directupload.net/images/180813/xte9kuqo.jpg


http://fs1.directupload.net/images/180813/y5s5hqge.png

Edytowane przez Zafi
Pozdrawiam Andrzej
Opublikowano
dzieki, właśnie mnie trochę natchnąłeś :) znalazłem różnice w JBE x14272 pin 1,19,29 , zaraz śmigam posprawdzać , jak to u mnie jest w tej chwili, ciekaw czy CAS się różni
Opublikowano
dodam, że robiłem też przerzutkę z automatu na manual i jest pytanie czy przy odpaleniu muszę mieć wciśnięte sprzęgło i hamulec? i jeszcze dodam że wiązka silnika kompletna druga europa nie przerabiana, w CAS-ie widzę tylko jedną zmianę przy DME alu już wcześniej ogarnąłem dodatkowy kabelek
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witammmmmm

 

dodam, że robiłem też przerzutkę z automatu na manual i jest pytanie czy.........

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Pozdrawiam Andrzej
Opublikowano
no i panowie udało się, miałem zimnego luta na pt canie bo trzeba było go troche połączyć bo w dieslu inaczej węzły łaczącę są, teraz mam komunikację auto odpala błędy tylko związane z poduszkami bo fotele jeszcze nie ogarnięte i z ze skrzynia bo nie ususnięta, i przekładnia bo była aktywna a jest zwykła, trzeba ogólnie tylko pokodować i ma hulać
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.