Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Mam problem z n52b30a 3,0 258 km

Po dodaniu gazu dusi się przez chwilę po czym wchodzi na obroty.

Gdy czynność powtarzam czuć z wydechu benzynę .

Edytowane przez jerpolteam
Opublikowano
musisz podlaczyc kompa inaczej ciezko bedzie moze to byc przepustnica moze wtryski :wink: jak jestes ze slaska moge ci uzyczyc kompa :wink:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Witam

Mam problem z n54b30a 3,0 258 km

Po dodaniu gazu dusi się przez chwilę po czym wchodzi na obroty.

Gdy czynność powtarzam czuć z wydechu benzynę .

Zostawię jako ciekawostkę.

Niewłaściwa praca maszynowni spowodowana była problemami:

1# kontakt na połączeniu - kostce czujnika położenia wału z instalacją ( śmiechu warte w jaki sposób zaprojektowano wtyczki i gniazdka w BMW oraz zabezpieczenie przed wypięciem :lol: )

2# Nie mam pojęcia jak do tego mogło dojść :? , ale zakładam ,że supersterownik 64bit zamknął obie klapy wisa, czy jak one się zwą - co doprowadziło do wyrwania przepustnicy z jednej z nich, która wylądowała w kolektorze. Całe szczęście,że jest za duża aby wleźć pod zawór :o

Materiał używany do produkcji lego jest lepszej jakości niż te zawory...

Jako ciekawostkę to ten patent wynalazła mazda i zastosowała w silniku FE3N jakieś 20 lat wcześniej.

Mazda całe sterowanie zmienną długością kolektorów oparła na jednym siłowniku podciśnieniowym ( tutaj mamy dwa serwosilniki sterowane przez CAN :( :duh:

masakra

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.