Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, planuje zmienić u siebie najbardziej podstawową kierownicę jaka wychodziła w jedynkach na multifunckję m-pakiet.

Obecna wygląda tak: (fuj)

BMW-E81-E87-E82-E88-1-Series-ES-Steering-Wheel-Airbag-6763080-044-183250998505-300x300.jpg

I zmienić na coś takiego (bez łopatek, skrzynia manualna) :

http://royalsteeringwheels.com/wp-content/gallery/1-series/E92-M3-DCT-padded-black-alcantara-%2B-blue-centre-marker-M-stitching-1.JPG

Jest to najsłabszy punkt tego wnętrza i wizualnie kłuje w oczy gdzie reszte doposażyłem z powodzeniem i tylko tego mi brakuje.

Mam E81 z 2008r. poliftową, z tempomatem, radiem business itd.


Nie znalazłem dotąd jednoznacznej odpowiedzi więc pytanie..

Co musze zrobić/kupić/dodać/wymienić/przeprogramować aby dołożyć tą kierownice by wszystko działało w porządku?

Co potrzebne po za co oczywiste kierownicą i poduszką? Jakie to części i zabiegi potrzebne oraz orientacyjnie koszta?


Ps. szukałem takiego wątku na forum lecz jedyny jaki znalazłem był od od razu z doposażeniem tempomatu a ten już mam.


Z góry mega dzięki i mile widziane numery części.

Pozdro :D

Opublikowano
Musisz kupić kierownicę, i pająka, chyba że numer odpowiada temu który obsługuje multifunkcje. Potem składanie, zmiana VO i kodowanie sterowników.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.