Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, bmw x5 e70 podczas odejmowania i dodawania gazu czuć delikatne szarpnięcie, efekt występuje również przy ruszaniu.

reduktor

https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=FF41-EUR-03-2008-E70-BMW-X5_30d&diagId=26_0234

https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=FF41-EUR-03-2008-E70-BMW-X5_30d&diagId=27_0040




czy ktoś miał podobny problem? czy można z tym jeździć? które elementy potencjalnie są do wymiany ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam

 

 

http://fs5.directupload.net/images/151117/temp/jkl8jnua.jpg

kiknij na zdjecie ! zeby powiekszyc


SI B26 01 14 / August 2014 / Driveshaft / Technical Service


akcja serwisowa nr 0026230100 bmw x5 e70

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=84&t=285427

Pozdrawiam Andrzej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Akcja serwisowa byla na modele x5 po lifcie. To z nagrania jest prelci, reduktor atc700.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nagranie z linku dotyczy starej wersji reduktora e53 prelci. W twoim przypadku nie możesz tak zrobić, wejście wału w e70 atc700 jest bardzo krótkie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam

 

Akcja serwisowa byla na modele x5 po lifcie.
:cool2: :cool2:
Pozdrawiam Andrzej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam


@putin1991 : Proszę podaj VIN autka albo napisz dokładnie o jakie autko chodzi .....mamy wróżyć z fusów ? :D

Pozdrawiam Andrzej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie istotne jakie x5 ma, nie potrzebny zaden vin, widac dokladnie iz jest to prelci, starego typu reduktor oraz wal. Ja zaczalbym od wyjecia walu i sprawdzeniu obu elementow.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak. Możesz wyjąć. Konstrukcja reduktora pozwala na to.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.


Mam do wymiany wał przedni w x5 e70 z 10r. W serwisie jest to koszt rzędu 4000zł (cena wału).

Może miał ktoś podobny problem? Jest sens szukania zamiennika?

Bardzo możliwe, że flansza na wał do reduktora będzie również do wymiany.

Proszę o namiary jeśli zna ktoś warsztat, który wykona to profesjonalnie (najlepiej z okolic Warszawy lub Białegostoku).

Ja znalazłem firmę ATS z Częstochowy - może korzystał ktoś z ich usług?


Z góry dziękuję za pomoc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdz w serwisie. Byla akcja serwisowa na waly w twoim aucie. Moze uda sie zrobic za free.
Opublikowano

Na niższych biegach delikatne drgania. Przy większej prędkości tak jak by koła były nie wyważone. Jak z miejsca dam ognia to stuknięcie (nie wiem czy to wina też wału czy może któryś przegub).

Wał ma luz góra dół na wieloklinie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Luz na wieloklinie to norma, tak jest nawet w nowych. Tak zostalo to zrobione. Wyjmij bezpiecznik nr92 i zobacz jak auto jezdzi. Objawy o których piszesz bardziej pasuja na uszkodzenie reduktora.
Opublikowano

Po wyjęciu bezpiecznika objawy ustąpiły. Rozumiem że po wyjęciu bezpiecznika odłączyłem przedni napęd?


Mogę jeździć do momentu naprawy reduktora z wyjętym bezpiecznikiem?


Proszę o poradę w sprawie wyboru warsztatu który profesjonalnie ogarnie reduktor. Najlepiej z okolic Warszawy lub Białegostoku.

Znalazłem w necie ATS Xdrive-service z częstochowy - może tam warto jechać?

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Jak kolego udało ci się doprowadzić autko do normalności. Mam to samo u siebie i nie wiem co robić. Jutro jadę do mechanika obejrzeć dokładnie sytuacje. Ma może ktoś instrukcje demontażu wału przedniego?
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam.


Mam do wymiany wał przedni w x5 e70 z 10r. W serwisie jest to koszt rzędu 4000zł (cena wału).

Może miał ktoś podobny problem? Jest sens szukania zamiennika?

Bardzo możliwe, że flansza na wał do reduktora będzie również do wymiany.

Proszę o namiary jeśli zna ktoś warsztat, który wykona to profesjonalnie (najlepiej z okolic Warszawy lub Białegostoku).

Ja znalazłem firmę ATS z Częstochowy - może korzystał ktoś z ich usług?


Z góry dziękuję za pomoc.

 

Cześć, ze względu na fakt, że zaskoczył mnie luz na przednim wale podczas dużego serwisu - hamulce, oleje w przekładniach i skrzyni, filtry etc - zdecydowałem się na wymianę na zamiennik.

Zrobiłem już 20 tys. I przy ostatniej wymianie oleju - wał był sprawdzany i nie ma luzu więc zamiennik spisuje się ok.

Ja kupiłem zamiennik firmy Euro Driveshaft I ten mogę polecić. Wymiana wału nie jest strasznym zabiegiem, a te oryginalne BMW podobno wcale nie zostały poprawione - wolę więc wydać 800 zł + 200 zł za wymianę raz na 50 tys, niż wymienić za 4000 zł i liczyc, że wytrzyma dłużej. Mechanik podczas wymiany przyznal, że nie ma do czego się przyczepić jeżeli chodzi o jakość zamiennika.


Ale oczywiście, to tylko moje zdanie.


Pzdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.