Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie koledzy.

Zrobiłem sobie test disem. Czy moglibyście rzucić na te dwa filmiki okiem?

Czy przy pełnym wciśnięciu pedału gazu EGR nie powinien być całkowicie zamknięty?

Czy lekko nie przeładowuje mi turbo?

Oraz jak się ma przepływka?

Po odpuszczeniu gazu słyszalny jest powrót powietrza do filtra. Nie wiem czy to wgl jest możliwe ale tak to jest słychać jak by powietrze wracało...



Opublikowano
Witajcie koledzy.

Zrobiłem sobie test disem. Czy moglibyście rzucić na te dwa filmiki okiem?

Czy przy pełnym wciśnięciu pedału gazu EGR nie powinien być całkowicie zamknięty?

Czy lekko nie przeładowuje mi turbo?

Oraz jak się ma przepływka?

Po odpuszczeniu gazu słyszalny jest powrót powietrza do filtra. Nie wiem czy to wgl jest możliwe ale tak to jest słychać jak by powietrze wracało...



 


Przeplywka sprawna,

Turbo wygląda jakby sie delikatnie przycinała geomteria.

Odgłos powietrza w filtrze po gwaltownym puszczeniu gazu to za wolno pracująca geometria, za późno zmniejsza obroty turbiny.


Miales robione turbo?

Czy sa jakies bledy?

Opublikowano

Turbo było wymieniane na nowe przez poprzedniego właściciela 5 lat temu i 100 tys km.

Tzn, że jest zła geometria czy siłowniczek od sterowania geometrią do wymiany?

Błędów żadnych nie ma. Miałem jedynie świecy na 3 cylindrze ale po skasowaniu znikł.

Opublikowano
Turbo było wymieniane na nowe przez poprzedniego właściciela 5 lat temu i 100 tys km.

Tzn, że jest zła geometria czy siłowniczek od sterowania geometrią do wymiany?

Błędów żadnych nie ma. Miałem jedynie świecy na 3 cylindrze ale po skasowaniu znikł.

 

Jak auto dobrze przyspiesza, nie masz błędów to turbo nie ruszaj.

A co do tego odgłosu powietrza, teraz przypomniałem sobie jedna rzecz. Bardzo czesto w tych autach przy wymianie filtra powietrza nie schodzi sie dobrze obudowa przy grodzi auta, i nie jest szczelna. Trzeba to sprawdzić. Odgłos będzie bardzo podobny, przy puszczaniu gazu.

Opublikowano
Obudowa napewno jest nie szczelna bo ktoś właśnie przy ścianie grodziowej ułamał obudowe ze względu chyba na to, że nie mógł odkręcić śrubki...
Opublikowano (edytowane)
Obudowa napewno jest nie szczelna bo ktoś właśnie przy ścianie grodziowej ułamał obudowe ze względu chyba na to, że nie mógł odkręcić śrubki...

 

No to to jest przyczyna tego odgłosu.

Jeżeli masz tylko pęknięta osłonę ściągana to nie ma problemu, kupujesz na aledrogo używkę i zakładasz.

Jeżeli w dolnej czesci pęknięta, to juz więcej pracy aby ja wymienić. Jezeli masz tylko uszkodzone gwinty to nie problem, mozna naprawić lub przejsc na większy rozmiar śruby.

Ja tak właśnie miałem, byl uszkodzony gwint na tylnej śrubie (tej bliżej wtryskow). Nie miałem tylko dokręconej i juz słyszałem swist. Ja zmieniłem śrubę i przegwintowalem.

Edytowane przez polowiec
Opublikowano
Nie pamiętam teraz czy dolna osłona jest pęknięta. Górna napewno i w gwińcie w dolnej została śruba i nie idzie jej wykręcić. A czy może być więcej przyczyn pękniętej tej osłony czy tylko ten odgłos powietrza ?
Opublikowano
Nie pamiętam teraz czy dolna osłona jest pęknięta. Górna napewno i w gwińcie w dolnej została śruba i nie idzie jej wykręcić. A czy może być więcej przyczyn pękniętej tej osłony czy tylko ten odgłos powietrza ?

 

Tylko odgłos, zwłaszcza na zewnątrz.

Mnie dość szybko zaczął irytować :)


Jak masz urwana srube i wystaje, to popsikać smarem penetrującym, i mocnymi kleszczami wykrecic. Jak kupisz uzywke oslony to bedzie juz ze srubami (koszt na aledrogo ok 40zl).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.