Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich na forum.

Jestem nowy tutaj oraz od niedawna jestem (nie)szczęśliwym posiadaczem BMW 320D e91 184km rok 2010 automat.

Mam problem z drżeniem auta na wolnych obrotach oraz dziwnym "wyciem" samochodu w okolicy 1000 obrotów co istotne dzieję się to tylko w momencie uruchomienia klimatyzacji. W przypadku wyłączenia AC lub jazdy jest wszystko w porządku. Do tej pory w aucie wymienione oraz zrobione:

  • Poduszki silnika

    Poduszki skrzyni

    Świece żarowe- błąd w komputerze

    Olej w skrzyni biegów

    Pompa wspomagania

    Kompresor klimatyzacji- stary miał pękniecie na mocowaniu

Mechanik sugeruje sprzęgło kinetyczne lecz, skrzynia działa bez żadnego zarzutu. Zastanawiam się jeszcze ewentualnie czy to nie wina koła pasowego? Po zrzuceniu paska oraz bez włączonej klimatyzacji problem nie istnieje. Czy ktoś się spotkał z tego typu problemem? Co radzicie? Powiem szczerze że już nie mam na to siły a koszty zaczynają się robić ogromne...


Pozdrawiam wszystkich właścicieli!

Opublikowano
Standard też to przerabiałem sprawdź koło pasowe na wale z tłumikiem drgań jak włącza się Klima obciążenie na pasie wieloklinowym wzrasta A to koło pasowe potrafi na prawdę dawać dziwne objawy i fest tempie samochodem . Nie polecam kupować zamienników lepiej kupić dobrą urzywkę nowe 1300zl
Opublikowano
Potwierdzam. To bedzie koło pasowe. U mnie było wszystko ok na starych paskach i na starym kole pasowym. Wymieniłem tylko paski na nowe i juz piszczało bo koło było juz zużyte i dostawało w dupe. Wymieniłem koło na nowe i problemy sie skończyły.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.