Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, posiadam bmw e92. Postanowiłem wymienić fotele że zwykłych skórzanych podgrzewanych na mpakietowe elektryczne. Fotele zakupione i zaczol się problem, nowe fotele nie są podgrzewane. A dodatkowo mają pompowane ledzwia. Postanowiłem przerzucić maty grzewcze z jednego do drugiego. I w nowym fotelu jest mata obecności kierowcy/pasazera A w moim starym nie ma jedynie mata grzewcza. Czy do nowego fotela muszę włożyć dwie maty? Bo może w starym fotelu w stelarz znajduje się jakiś czujnik? Czy fotele pompowane mają tylko ledzwia czy może coś więcej? Bo mam zaslepiona jedna dziurkę przy panelu ( okrągła z 4 strzałkami, tak dojrzałem w Google.)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To fotel z anglika, do fotela kierowcy nie potrzebujesz maty zajętości. Powinna ona być w fotelu pasażera.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Ok, sprawdzę popołudniu jak będę robić fotele pasazera. Podobno są to właśnie fotele z Anglika. A jak sprawa z ledzwiami? Czy pompowaniem
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poszukaj na forum, są takie tematy. Znajdujesz prąd i podłączasz.
3A0jS9b.png
Opublikowano

Witam, udalo se już maty wrzucić i poskładać.

Elektryke też już opanowalem. Z tym że jeszcze jedno pytanie, gdzieś coś czytałem że trzeba odwrócić jakiś kabel w kostkach jeśli to fotele z Anglika. Posprawdzalem i okazuje się że przewody od napinacza fotela pin 18 jest brązowy A 19 zielono żółty ( kolory mogę mylic) A w starym jest odwrotne (kolory identyczne) Taka sama sytuacja jest z poduszka w fotelu. Czy to powinno być przełożone? Zanim fotel podłączeń i sprawdzę czy elektryke dobrze zrobiłem wolę sie upewnić

Opublikowano

Wszystko działa jak należy. Prąd do ledzwia pompowanego oraz elektryki z grzania foteli. 2czerwone do czerwonego i brązowe tak samo. Okazuje się że prąd jest tam ciągle nawet bez zapłonu. Do podgrzewania w sumie idą 4 kable, czerwony + I brązowy-. Dodatkowe 2 które pewnie regulują napięcie w matach. A raczej w sterowniku do ktoego one idą.

Największą zabawą było przełożenie mat do nowego nowych foteli, dodatkowo mata do wykrywania pasazera przełożona bo w Angliku odwrotnie. Kable do poduszek oraz napinacza nie zmieniłem bo to Irak różnicy nie powinno być. I błędy udało się skasować. Przełożyłam również swoje aktywne zagłówki bezproblemowo. Największy problem to ściągnięcie plastyku bocznego trzymającej moduł sterownika fotela. Od środka są 2zatrzaski, zrobiłem do tego specjalny śrubokręt wygiety w Elke. Wrazie pytań pisać pw.


x9pTLp.jpg


hRCz4R.jpg


4qAQnx.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.