Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z Dpf od pewnego czasu często wypala się tzn. Przejdę ok. 80 -100km włącza się wypalanie. Zauważyłem ze trochę wzrósł poziom oleju. Od czego zacząć ? Jestem teraz nad morzem i mam do przejechania z powrotem 900km . Czy muszę się martwić droga powrotną?

Pozdrawiam

Opublikowano
Popiołu jest ok 13 . Robiłem próbę przelewowa i wyszło ze 2 wtryski są w słabszej kondycji. Ale błędów odnośnie zbyt dużych korekt nie ma.
Opublikowano
Dolotu nie sprawdzałem korekcję nie najgorsze. Najsłabiej jest na 2 cyl. -1,34 i na 6 cyl. -0,54 .Na próbie przelewowej wyszło ze te dwa są najsłabsze.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
takie korekcje nie powinny tego powodować, często nadmierne dymienie powoduje zasysanie "lewego" powietrza do dolotu, nie słychać podczas przyspieszania charakterystycznego syczenia?
Opublikowano
No właśnie jak się teraz zastanawiam to może jest taki mały świst ale podejrzewam ze jest to od turbiny. Te nieszczelności to gdzie szukac i co sprawdzić? Jeszcze się zastanawiam nad czujnikiem ciśnienia spalin bo też może przeklamywac.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.