Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Najpierw opiszę co mam za silnik, bo od tego trzeba zacząć.

Kupiłem e30tkę jakoś w styczniu 2018r E30 sedan m20b25.

Na dzień dobry wymieniłem standardowo olej, filtry i rozrąd.

Po czasie wymieniłem cały zapłon( bez cewki)

W tym tygodniu złożyłem silnik, bo oddałem głowicę do remontu ( słabe sprężanie na 6tym 4,5 bara i wycieki płynu też z 6tego gara)

Na reszcie od 10,5 do 11

I TERAZ NAJLEPSZE, zmierzyłem skok tłoka i WYSZŁO 81mm ( czyli wał od ETY lub diesla) głowica nr 885 a blok 256 k1

No dobra ale do sedna. Od jakiegoś czasu ( nawet przed remontem góry) silnik po odpaleniu przerywa i niechodzi na wszystkie gary, ale jak złapie temp to idzie jak zły i pracuje równo.

O CO MOŻE CHODZIĆ???

I druga sprawa już przejechałem ze 200km tak delikatnie. Teraz sprawdzałem jak idzie na górze, atu co jakiś czas potrafi zgasnąć i ( ładowanie jest ok )

CO JEST, MOŻE CEWKA SIĘ KOŃCZY?

  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Może wtryski leją, może zła regulacja zaworów, może wieszająca się przepływka, może zimne luty na czujniku położenia przepustnicy.


PZDR>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.