Witam. Zacząłem ten wątek by opisać budowę mojej E30tki. Co do tytułu, to się z M3ką bd tylko karoseria związana. Tak na początek wyjaśnię czemu to robię. Robię dlatego, bo taki wpadł mi pomysł! :D Miała to być na ,,szerokiej lampie'' ale okazało się, że moja byda jest w kilku miejsczach dziurawa i taniej mogę kupić drugą budę, i tak zrobiłem. Co do silnika to na 80% zostaje silnik ze starej budy M20B25/27 (skok 81mm) na bloku jest 256 K1. Silnik teraz jest po wymianie panewek ( wszystkich, jeszcze nominalnych) i remoncie głowicy( końcowe nr 885) tj: prowadnice, uszczelniacze,i szli gniazd+zaworów. E30 na hamowni na 5,5 cylindrach (na 6tym 4,5 bara ) wydała 159KM i 219NM Myślę nad wstawieniem kompresora albo ITB. Ale pierw trzeba zrobić karserię.