Skocz do zawartości

Spin111

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 M20b25/27

Osiągnięcia Spin111

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Spin111

    Projekt E30 "M3" 4D

    Jeszcze mam pytanie, czy jest możliwość podmiany na większe przednie hamulce zostając przy 4X100?
  2. Spin111

    Projekt E30 "M3" 4D

    Tak z seryjnego. Coś słyszałem o tych starych m20, ale jeszcze nawet nie szukałem.
  3. Spin111

    Projekt E30 "M3" 4D

    [imghttp://i66.tinypic.com/2kkkue.jpg][/img] http://i63.tinypic.com/120qxe8.jpg
  4. Spin111

    Projekt E30 "M3" 4D

    Mody sprzęgła. Koło zamachowe teraz waży 6,8kg :8) http://i63.tinypic.com/5da4xl.jpg http://i66.tinypic.com/2zzhsf4.jpg
  5. Spin111

    Projekt E30 "M3" 4D

    http://i64.tinypic.com/fl8zkw.jpg http://i68.tinypic.com/24g0co2.jpg
  6. Spin111

    Projekt E30 "M3" 4D

    http://i66.tinypic.com/2my66gp.jpg http://i67.tinypic.com/vcvuxv.jpg http://i67.tinypic.com/2wck2oo.jpg http://i65.tinypic.com/24c8axd.jpg
  7. Spin111

    Projekt E30 "M3" 4D

    Witam. Zacząłem ten wątek by opisać budowę mojej E30tki. Co do tytułu, to się z M3ką bd tylko karoseria związana. Tak na początek wyjaśnię czemu to robię. Robię dlatego, bo taki wpadł mi pomysł! :D Miała to być na ,,szerokiej lampie'' ale okazało się, że moja byda jest w kilku miejsczach dziurawa i taniej mogę kupić drugą budę, i tak zrobiłem. Co do silnika to na 80% zostaje silnik ze starej budy M20B25/27 (skok 81mm) na bloku jest 256 K1. Silnik teraz jest po wymianie panewek ( wszystkich, jeszcze nominalnych) i remoncie głowicy( końcowe nr 885) tj: prowadnice, uszczelniacze,i szli gniazd+zaworów. E30 na hamowni na 5,5 cylindrach (na 6tym 4,5 bara ) wydała 159KM i 219NM Myślę nad wstawieniem kompresora albo ITB. Ale pierw trzeba zrobić karserię.
  8. Piszę jeszcze raz, bo było zero odzewu. :cry: Pacjent m20b25/27 Objawy: gaśnie przy nagle maksymalnym depnięciu w podłogę ok 5-6,5tys odpala po czasie Zamieniłem cewkę, kompa i bez zmian. Pompa paliwa daje 3bary filtr wymieniony Cały zapłon też nowy POMOCY
  9. Witam. Najpierw opiszę co mam za silnik, bo od tego trzeba zacząć. Kupiłem e30tkę jakoś w styczniu 2018r E30 sedan m20b25. Na dzień dobry wymieniłem standardowo olej, filtry i rozrąd. Po czasie wymieniłem cały zapłon( bez cewki) W tym tygodniu złożyłem silnik, bo oddałem głowicę do remontu ( słabe sprężanie na 6tym 4,5 bara i wycieki płynu też z 6tego gara) Na reszcie od 10,5 do 11 I TERAZ NAJLEPSZE, zmierzyłem skok tłoka i WYSZŁO 81mm ( czyli wał od ETY lub diesla) głowica nr 885 a blok 256 k1 No dobra ale do sedna. Od jakiegoś czasu ( nawet przed remontem góry) silnik po odpaleniu przerywa i niechodzi na wszystkie gary, ale jak złapie temp to idzie jak zły i pracuje równo. O CO MOŻE CHODZIĆ??? I druga sprawa już przejechałem ze 200km tak delikatnie. Teraz sprawdzałem jak idzie na górze, atu co jakiś czas potrafi zgasnąć i ( ładowanie jest ok ) CO JEST, MOŻE CEWKA SIĘ KOŃCZY?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.