Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem mam luz na kolumnie kierowniczej czy da sie to jakos zregenerowac, czy zostaje tylko wymiana na nowa? Przerabial ktos juz ten temat? e90 330xd
Opublikowano
luz jest na frezie u gory przy kolumnie, chce to zlikwidowac bo stuka na niewielkich nierownosciach krzyzaki sa ok, przy ruszaniu/cofaniu nawet jest stuk w kierownicy ale nie zawsze
Opublikowano
Chodzi ci o plastikowy wieloklin, że na nim jest luz? Też mam tam luz. Też mam stuki, ale bardzo rzadko. Tylko przejeżdżając na jedynce po nierównych betonowych płytach które mam pod domem. Rozwiązaniem może być wymiana kolumny. Kupiłem sobie dużo nowszą używkę, żeby się przyjrzeć jak to wygląda (nówka kosztuje 2000) i w tej dużo nowszej używce też jest tam luz. On ma tam być w jakimś stopniu, aby umożliwić regulację kierownicy. Ja jeszcze oddaję auto do sprawdzenia maglownicy (termin za dwa miesiące jak na NFZ :D ) bo jeszcze mam luz na wałku maglownicy i nie wiem w sumie czy to może nie to powoduje pukanie. Z tym że tak jak napisałem, u mnie ono pojawia się bardzo rzadko i jest nieuciążliwe. Jak masz częściej, to albo maglownicę, albo łączniki stabilizatora bym obstawiał.
Opublikowano
Własnie mam też luz na łbie maglownicy gdzie łączy sie z krzyzakiem i tam w tym plastiku na kolumnie ;s u mnie to tragedia jest az trzeszczy przy skrecie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.