Skocz do zawartości

BMW E87 120d z DPF 2006 po zakupie i podstawy


dominikk26

Rekomendowane odpowiedzi

Lp. Kod towaru Nazwa towaru Ilość Cena netto Cena brutto

1 074.990/ELR USZCZELKA KOLEKTORA SSĄC. 4 7,83 PLN 9,63 PLN

2 13547792098 O-RING 1 22,92 PLN 28,19 PLN

3 215.120/ELR USZCZELKA KOLEKTORA SSĄCEGO 4 5,10 PLN 6,27 PLN

4 424.850/ELR USZCZELKA KOLEKTORA SSĄC. 1 3,50 PLN 4,31 PLN

5 GE 102/BER ŚWIECA ŻAROWA BERU 4 51,71 PLN 63,60 PLN

6 GSE 101/BER PRZEKAŹNIK ŚWIEC ŻAROWYCH GSE 101 1 183,19 PLN 225,32 PLN

7 TRANSPORT TRANSPORT 1 14,63 PLN 18,00 PLN


A więc zakupiłem już zestaw pod te świece żarowe. Teraz pytanie czy ktoś z Podkarpacia może jest okolice Rzeszowa, żeby klucz dynamometryczny użyczyć ewentualnie pomóc? A ktoś tu te schematy fajnie znalazł do tego panelu sterującego szybami ogólnie nie wiem jak to znalazłeś bo jak próbowałem w tych samych kategoriach po moim vin znaleźć to nie było tego. No i też tego rozebrania kolektora czy wymiany świec też nie mogę schematów znaleźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Śruby kolektora m6 - 12 nm, nakrętki m7 - 15 nm, świece żarowe - 15 nm. Świece odkręcaj na maksymalnie nagrzanym silniku (zdejmij wcześniej co niepotrzebne i jeszcze w trasę, aby był dogrzany).

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

A czy ceny takie dobre to nie wiem bowiem jak sam sprawdzałem sobie te części to kosztowały tak hmm z 10% mniej? Oczywiście mówię to orientacyjnie aczkolwiek zauważalnie taniej. Bowiem kiedy na Gadu-Gadu odbyłem korespondencje w sprawie doboru ceny urosły. Nie fart? Oceńcie sami :P


Okej pany i panewki wymieniłem sobie te świece żarowe jednak przez serwis nieautoryzowany jednak w miarę z dobrymi opiniami. Świece były beru zdaje się, że to chyba jeszcze oryginały, wymieniłem uszczelki od kolektora na moje oko były w bardzo dobrym stanie zdaje się, że oryginały całe w czarnej lepkiej mazi, a wiem to gdyż prosiłem o zwrot części, brakowało jedynie tej okrągłej od AGR gdzie tam przy okazji niby można było wymienić, nie wiem czy nie wymienili czy może gdzieś musieli rozcinać bo się wydawała na tego typu co zejść nie chce łatwo ta taka cieniutka walcowa.

Wracając do świec sprawdziłem sobie je pod akumulatorkiem palą od razu zatem musiał paść ten sterownik, myślałem zregenerować tą puszkę bo to jakieś kabelki pod lutować ktoś coś pisał i sprzedać a sterownik oryginalny. Dodam, że mimo przymrozków to jeszcze ani razu mi się nie świeciła lampka świec przy odpalaniu. Raz na momencik zaświeciła ale to jeszcze przy starych, wiec nie wiem co mi ten mechanik z komputera tam gadał, że niesprawne wszystkie heh..

A i poprosiłem żeby mi wyczyścili ten kolektor przy okazji ale czy oby na pewno w jakieś 6 godzin gdzie widziałem tam ruch spory wiec pewnie i mniej zdołali by to tak oczyścić mam wrażenie, że lepiej ciągnie od dołu ale to może autosugestia.

Zainkasowali 350 zł +50zł za niby jakiś problem z .. uwaga .. sami nie mogli się wysłowić, ostatecznie że problem z swiecą powiedział gość, ale zawsze +50 jak zauważyłem za coś doliczają hahaha więc no 400zł


Ostatnio jadąc (przed wymianą świec) w rzecz jasna nie Polskiej autostradzie jakieś 160 jechałem już dłuższy odcinek około 30km? Jakoś tak nagle poczułem takie jakby szarpnięcie tak coś z tyłu, pomyślałem, pewnie ten dpf się zaczął dopalać i wypluł chmurkę ciśnieniem czy coś, potem ponownie tak jakby wyhamowując mnie jakby tracił moc moment takie minimalne pól sekundy możne krócej, jadę sobie jadę nagle mi się trakcja zaświeciła, samochodzik i poślizg ta wiem to nie trakcja tylko DTC czy co to autorsko Bawarczyki tam mają mniejsza zaczęło mrugać już awaryjne włączyłem już bez hamulca tracę prędkość żeby czasem coś tam nie odwaliło przy prędkości chyba 100km znikło to, przyspieszam ponownie i znów to samo się dzieje szczęście, że stacja benzynowa była to sobie zjechałem zgasiłem silniczek obszedłem hamulce wszystko ładnie wyglądało, potem jak jechałem problemu nie uświadczyłem. Tak zapytam co to mogło być? Trakcja może załączać się od podmuchów wiatru czy no nie wiem, nie miałem nigdy tak technologicznego samochodu.


Bodajże w poniedziałek czy wtorek włączając się do ruchu stałem na takiej stromiznie lekkiej ruszając no powiedzmy gwałtowniej nieco i skręcając już jadąc prosto nagle na całej rozdzielczej takie bydle ABS się świeciło, wcześniej chyba coś a potem na ekranie komputerka coś tam po angielsku mi pisało z tego co zauważyłem coś było break i fluid wiec coś z płynem hamulcowym może przypomnienie że trzeba wymienić czy jakiś problem? Potem to znikło i do tej pory nic nie ma. Więc?


Myślałem jeszcze konserwacje walnąć ale taka porządna to 2500zł z tego co się orientowałem, rudej tam wiele nie widzę więc warto jeszcze w tym zimmnym klimacie robić czy poczekać już do wiosny będzie lepiej, bo we internetach to jak to we internetach cześć za tym bo to to to a cześć to to to..


I ostatnia sprawa jak działa ten bajer, że wie kiedy puszczane są wiadomości w radiu i mi aux wyłącza żeby te wiadomości podać gdzie to się coś tam konfiguruje?


No i co to panowie jeszcze do roboty dla mojej kochanej Beatki tak profilaktycznie zalecicie? konserwacja, odma, egr i coś jeszcze dla tego autka zrobić, paski może wymienić bo jak zimno to czasem poskrzypują po odpaleniu.

A i jak jest mega zimno to mi kierownica coś skrzypi wewnątrz a jak sie zagrzeje to jest okay. Ktoś coś?

A jeszcze te przepisy nie weszły to tak zapytam co z tymi dpf, wgl idzie stwierdzić bez rozpie*(!@ całęgo dpf czy będzie dymił bez? Jeżdżę małe odcinki do pracy niestety, aczkolwiek tacy się zdarzają lecz nie chce problemu sobie robić :<

Nie dajcie się tej nagonce na diesle teraz wieczorami jak ludzie przypalą w piecach gdzie u mnie ruch 0 na wiosce to normalnie taki smoog lekko okno na uchylenie się da na wietrzenie tak ze okno zamknięte ale jednak jakiś przeciąg robi to czuć jakbyś komin czyścił taki pył więc ekolodzy dajcie spokój, że dpf to dobro...


A tu macie zdjęcie świec jakby ktoś chciał kupić może hah żartuje chyba ze się chętni serio znajda świece jak mówiłem palą gwint lekko zapchany od góry ale do wyczyszczenia.

http://s2.ifotos.pl/img/469621957_qwrwsre.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Trakcja i stan dpf - diagnostyka komputerowa.

Mało płynu hamulcowego - dolej płynu.

Konserwacja - teraz.

Pasek piszczy - wymienić.

Jak było więcej problemów to niestety nie wyłapałem z tej wypowiedzi.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.