Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich, mam pytanie odnośnie mojego e46 2.0d 136 km 99 rok. Samochód zaczyna strasznie drgać i buczeć na każdym biegu dokładnie przy 1900 obrotów. Ani wcześniej ani później nic się nie dzieje. Tylko jest taki moment przełamania przy 1900 obrotów gdzie samochód drga i buczy jakby miał się zaraz rozlecieć, aż uszy zatyka, A mija te 1900 obrotów i nagle robi się cisza. Samochód ma normalnie moc, nic się na dzieje oprócz tego. Szukałem informacji na grupach nikt nie umie odpowiedzieć co może wie dziać, kilku mechaników rozłożylo ręce. W samochodzie zrobiłem wał, pełna regeneracja, nowa podpora, krzyżak, wyważenie wału. Do tego wymieniony most oraz pół osie, zmienione koła bo myślałem, że może one ale nie. Sprawdzone poduszki silnika i skrzyni, oraz mocowanie wózka. Nie wiem co jeszcze mógłbym sprawdzić?
Opublikowano
Typowy objaw do za sztywnej, lub za krótkiej plecionki w układzie wydechowym. Miałem tak kiedyś w seicento, jakiś burak wspawał mi plecionke od silnika 0.9 zamiast od 1,1 która poprostu była za krótka i drgania nie tłumiło. Przy 2500 obr telepało całą budą, buczało i nie wiem co jeszcze jak miałby mi się samochód rozleciec a powyzej tych obr albo poniżej było wszystko ok. Na 90% u ciebie to bedzie to pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może to być dwumasa, sprawdź również stan koła pasowego.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.