Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Posiadam Bmw 316i która chodzi jak diesel. Wiele osob mówi ze trzeba ustawić zawory i mam pytanko odnośnie tego. Jaki ma być luz na zaworach ?? Jest to model M40 z metalowym korektorem wydechowym z roku 93.

 

Z góry dzieki za pomoc.

Opublikowano

wiec mam zla wiadomosc dla Ciebie.

masz do wydania troche pieniazkow na nowy walek rozrzadu,dzwigienki zaworowe i popychacze hydrauliczne. W m40 zawory nie sa regulowane.

Opublikowano

Albo zmiana na m43,tak ja ja to zrobiłem i mam problem z głowy :D

Siliczek chodzi już 3 lata jak zegarek i żadnego klepania no i łańcuszku już nawet nie wspominam :lol:

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam mam ten sam problem zaworki są hydrauliczne a jak klepie to trzeba wałek zmienić dźwigienki i popychacze hydrauliczne duży wydatek. Mam pytanie do Atruro 80 jak zmieniałeś silnik z M40 na M43 to instalacja elektryczna pasowała i czy były jakieś przeróbki czy wszystko pasowało ???
Opublikowano

Najlepiej kupić silnik z całym osprzętem i intalacją(ja miałem z instalacją) to wtedy nie będzie żadnych przeróbek.O ile się nie mylę to do 96r pompy wspomagania były takie same a potem już zmienili.Ja u siebie jedynie co to zmieniłem koła pasowe na pompie wspomagania i alternatorze oraz rura gumowa od przepustnicy do przepływomierza jest inna a tak poza tym wszystko pasowało.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.