Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przeszukałem cały internet, ale nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.


Pacjent: 318d M47N2, bez DPF, 325tys przebiegu, wtryski fabryczne

Objawy: przy wduszeniu gazu w podłogę auto troszkę zadymi, ale ustaje, silnik głośniej chodzi niż wcześniej. Auto pali dużo więcej niż powinno, tzn. dużo więcej niż rok temu w tym samym okresie.


Turbo, przepływka, wężyki, dolot i wszystkie inne rzeczy były robione 10tys temu, poza tym wszystko szczelne i bez zarzutów, sprawdzałem to tygodniami i padło na wtryski.

Diagnoza komputerowa - zero błędów silnika i innych sterowników. Jeden wtrysk na 3 cylindrze ma korekcję +3,5. Bingo. Inne wtryski maja po -0,3/-0,5 czyli w normie. Co prawda ten na trzecim cylindrze także mieści się w normach, ale wydaję mi się, że to on jest winowajcą moich problemów.


No i teraz pytanie: wymiana tego jednego czy wszystkie? Opinie są różne. Jaka jest wasza? Proszę o rzetelną dyskusję, dzieki ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.