Skocz do zawartości

BMW X3 F25 2.0D 184kM - brak oleju w obudowie filtra


andrzejBMWX

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Proszę o podpowiedz. Rano po dłuższym postoju słyszę klekot - dokładnie jak by popychaczy lub zaworów. Trwa ok 3 sekundy i cichnie. Tylko po dłuższym postoju.

Zaciekwiony co się dzieje i nie mogąc znaleźć nigdzie na forum odpowiedzi pytam czy ktoś zna powód????. Co ciekawe dzisiaj z kumplem po nocy odkręciłem pokrywę filtra oleju i okazało się że jest suchutko. Po odpaleniu ( oczywiście z klekotaniem) odczekaliśmy chyba ze 30 minut i obudowa filtra jest wypełniona olejem. Odpalam i jest cisza. Nic nie klekocze.

Coś gdzieś czytałem że wcześniejsze BMW miały problem z uszczelniaczem podstawy fitra ale czy w tym siniku to też jest normą? Przerabiał ktoś temat? Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Na jakim oleju jeździsz,kiedy był wymieniany? Ja miałem takie objawy ( któryś popychasz miał problem z właściwym napełnieniem lub utrzymaniem oleju ) w N47 po zalaniu olejem o większej lepkości tj. 5w40, nie wiem czy olej był powodem czy to tylko zbieg okoliczności. Po szybkim powrocie do 5W30 dopiero po dłuższej eksploatacji problem stopniowo znikną.

Żeby zdiagnozować czy jest gdzieś nieszczelność w układzie smarowania w pierwszej kolejności należałoby sprawdzić manometrem ciśnienie oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.