Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema

Miał ktos Problem gdy auto Sie nagrzeje, Zgasi i po30 moze 60minutach chce sie odpalic to kreci dluzej zanim odpali. Był błąd czujnika niskiego ciśnienia . Ale po wymianie błędów brak a problem nadal pozostaje.

Gdzieś tu ktoś pisał że jeśli ciśnienie na rampieszybko spada to wtryski. Jakie powinno być cisnienieprzed odpaleniem auta?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jawnie wtryski. Mozesz je zdiagnozowac za darmo. Zdejmujesz pokrywe silnika, wyjmujesz wtryski, z gniazd, podlaczasz do przewodow paliwowych tak, zeby byly na zewnatrz silnika, odpalasz (oczywiscie nie zapali, potrzymaj start engine chwile) i niech druga osoba obserwuje wtryski. Jak podlozysz sobie pod nie wczesniej jakis karton, to na bank bedziesz mial przy ktoryms wtrysku plame paliwa. To tak w skrocie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Łatwo. Na necie powinny być filmy, jak to krok po kroku zrobić. Sprawa nie jest skomplikowana.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pamiętaj o wysokim ciśnieniu paliwa w układzie żeby nie oblać wszystkiego dookoła i nie rób tego na gorącym silniku.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.