Skocz do zawartości

523i Problem z czujnikami stanu klocków


troian

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam drobny problem mianowicie poprzedni właściciel mojej beci postanowił przyoszczędzić na czujnikach podczas wymiany tarcz i klocków jednak dowiedziałem się o tym jak otworzyłem zegary i zobaczyłem że zalał silikonem diodę bo chyba nie wiedział że nie ma tam lampki i nie wyjmie jej sobie od tak XD. Ale wracając do czujników jako że nie bardzo chciało mi się teraz kupować czujników bo tak za mies planuję zmianę tarcz i klocków bo te to jakiś noname totalny, no i postanowiłem zmostkować kable aby komunikat z deski zniknął jednak po złączeniu kabli i odpaleniu samochodu nic się nie zmieniło kontrolka dalej świeci. Zrobiłem obydwa czujniki w przednim lewym kole i prawym tylnym, napięcie dochodzi do kabli bo sprawdzałem miernikiem i po przekręceniu kluczyka na zapłon leci około 11V na kable a mimo to kontrolka cały czas się świeci. Jest jakaś procedura kasowania błędów? bmw e39 523i Touring 98r. Chyba że we wszystkich kołach mogą być czujniki? w prawym przednim nie znalazłem a lewego tylniego nie sprawdzałem, ale nigdzie też nie znalazłem informacji na temat tego że może być więcej niż te 2 w lewym przodzie i prawym tyle. Jeżeli ktoś wie coś więcej na temat to proszę o informację bo ta kontrolka świecąca na desce trochę mnie wku**ia już :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po zmianie klocków z czujnikiem błędu nie kasuje nigdy tylko po jakimś czasie po kilkudziesięciu km błąd sam się kasuje. Nie wiem czy to po ilus odpaleniach się kasuje czy po przebiegu.
No ja zrobiłem może 200m autem, ale Jutro pojeżdżę trochę i może zniknie, oby komunikat zniknął :P bo chyba sam zaleje znowu to silikonem albo zakleję taśmą :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Próbowałeś przytrzymać pedał hamulca na zapłonie jakieś 30 sekund?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałeś przytrzymać pedał hamulca na zapłonie jakieś 30 sekund?

Tego też próbowałem i nie pomogło mi, ogólnie większość patentów próbowałem jak szukałem po forach.


Edit@


Dzisiaj wsiadłam do samochodu dałem kluczyk na zapłon przytrzymałem pedał hamulca 15sek i kontrolka zgasla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
:cool2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie w takich starszych BMW działa procedura włączyć zapłon na minutę i kontrolka gaśnie.

no właśnie to nie zadziałało wczoraj auto trzymałem ponad 3min na zapłonie a potem odpaliłem ją na 15 min i nic dopiero to z wciśnięciem pedału hamulca na zapłonie pomogło, nie wiem jaka czarna magia tym steruje ale ważne że kontrolki już nie ma :)

 

:cool2:

Dzięki za pomoc :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.