Skocz do zawartości

520i Przelozenie mechatronika - jak dobrać?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Hej. Zdiagnozowalem na 100% problem z elektronika mechatroniki. Na forum widzialem poradnik jak to rozebrac itp. Wiem, ze szly rozne rodzaje mechatronikow i sterownikow. Bylbym za przelozeniem samego czarnego elementu mechatroniki czyli sterownika. Pytanie mam do Was bo nigdzie nie moge znalezc odpowiedzi: po ktorym numerze na skrzyni poznac, ze konkretna skrzynia ma pasujaca elektronike do mojego auta? Czesto na aukcjach zwiazanych z czesciami do regeneracji mechatroniki pytaja o nr stueckl. Czy jezeli mam skrzynie z numerem stueckl 1071 i znajde druga nawet od innego modelu czy pojemnosci silnika z takim samym stueckl to elektronika bedzie pasowala i dzialala? Czy jakis inny parametr mowi o tym jakie mam sterowanie?
Opublikowano
Witaj, a powiedz jakie masz objawy że chcesz wymienić moduł/sterownik skrzyni? Ja niedawno regenerowałem mechatronike bo wyskakiwały mi błędy i wchodziła w tryb awaryjny po rozgrzaniu, jest o niebo lepiej(błędów brak) ale nie perfect obroty ciągle potrafią zafalować jak zimna skrzynia przy niskich obrotach szczególnie na 3 biegu i to już chyba raczej wina konvertera.
Opublikowano

Cześć. Po przejechaniu paru kilometrow wchodzi w tryb awaryjny. jak skasuje błąd to wyrzuca go od razu przy przelaczaniu na N lub D. Na zimnym skrzynia chodzi jak marzenie.

Błąd to 5088. Generalnie wyeliminowałem inne podzespoły ktore mogłyby dawać podobne objawy.


Mam możliwość nabycia mechatroniki z E90 ze skrzyni o nr. Stueckl 1071 040 021

moja mechatronika jest z E60 ze skrzyni 1071 010 006


Wg. tabeli według której dobiera się części do mechatroników solenoidy są takie same. Czy elektronika czyli moduł TCM też będzie współgrał? Mam zamiar podmienić samą mechatronikę.


http://oi68.tinypic.com/1zwg00w.jpg

Opublikowano
Ja regenerowalem samemu mechatronike ktora miala inny numer niz moja w aucie i wsadziłem mój moduł TCM gdyż chciałem uniknąć programowania a zestawy solenoidów były takie same różniła się tylko płyta separacyjna, moja była A051 a wsadziłem mechatronike A052 i wszystko działa normalnie , zmienia płynnie brak trybu awaryjnego jedynie to lekkie zafalowanie obrotów na zimnej skrzyni czasami występuje dalej ale tak było też ma starym dlatego na 99% zostaje konverter, w mechatroniku wymieniłem płyte , tłoczki plus czyszczenie, no i oczywiście te gumowe tłoczki i okular który łączą mechatronik ze skrzynią plus nowy olej zf
Opublikowano
Cześć. Po przejechaniu paru kilometrow wchodzi w tryb awaryjny. jak skasuje błąd to wyrzuca go od razu przy przelaczaniu na N lub D. Na zimnym skrzynia chodzi jak marzenie.

Błąd to 5088. Generalnie wyeliminowałem inne podzespoły ktore mogłyby dawać podobne objawy.


Mam możliwość nabycia mechatroniki z E90 ze skrzyni o nr. Stueckl 1071 040 021

moja mechatronika jest z E60 ze skrzyni 1071 010 006


Wg. tabeli według której dobiera się części do mechatroników solenoidy są takie same. Czy elektronika czyli moduł TCM też będzie współgrał? Mam zamiar podmienić samą mechatronikę.


http://oi68.tinypic.com/1zwg00w.jpg

 

Mechatronika od e90 podeszla. Wychodzi na to ze wystarczy dobrac wedle tabeli powyzej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.