Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Problem na tym ze sonda za drugim katem oscyluje w przedziale 0.03/0.04 a powinna 0.7/0.8. Sonda za katem 1 i obie przed katami dzialaja poprawnie. Od razu odpowiem ze to nie wina sondy. Kupilem uzywana sonde, podmienilem i taki sam odczyt. Pomyslalem ze mam pecha i kupilem uszkodzona wiec zamienilem miejscami sondy za katami i okazuje sie ze ta sprawna ktora byla za 1 katem nie dziala kiedy wkrecilem ja za 2. Pomyslalem o wiazce z sterownika wiec zamienilem wtyczki i oczywiscie wszystko jest ok czyli odpinajac z sondy 2 i podpinajac do pierwszej dziala. Teraz moje pytanie. Myslicie ze to uszkodzony katalizator? Wszystko inne sprawdzone... Jakies inne pomysly?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak sprawdzał napięcia na sondach to chyba podpiął komputer :wink: zostaje kat, chyba, że coś jest nie tak w dme, ewentualnie możesz pomyśleć o sofcie euro2, tylko nie wiem jak to będzie się miało do zmiany przepisów na skp i co z przeglądem w takiej sytuacji.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Nie wiem czy dobrze zinterpretowalem wykresy z inpy. Ostatnio uslyszalem ze bardzo niskie wartosci na sondach za katem to bogata mieszanka. Do tej pory myslalem ze jest odwrotnie. Jak to Pany jest?? Dodam ze przez to szukanie przyczyny sluchajac podpowiedzi mechcesow wymienilem juz chyba wszystko. Tzn. Kompletna odme oczywiscie nowa, Swiece na dokladnie takie jakie byc powinny, Przeplywomierz, filtr paliwa, caly dolot sprawdzony na 100% ok. Przepustnica o krokowiec wymyte dzialaja tak jak powinny. Cisnienie paliwa 3.5 bara. Zostal cbyba tylko kat. Nie mam juz pomyslow :/ kupilem juz 2 sterownik i wysle do goscia ktory ogarnie mi softa eu2 bo mam dosc falowania i tej kontrolki ale i tak jestem bardzo niezadowolony ze nie udalo mi sie usunac usterki :/
Opublikowano
Rozrzad jest ok. Ostatnio wpadly mi w rece 2 uzywane sondy ktore sa przed katem i pomyslalem ze juz wszystko sprawdzilem wiec nie zaszkodzi sprobowac. Stare pokazywaly prawidlowe wartosci ale jak sie okazalo za wolno. Po zalozeniu tych sond wkoncu sonda za 2 katem ozyla!!!!!! Pracuje wolniej od pierwszej ale wkoncu pracuje. Od razu udalem sie na przejzdzke i okazuje sie ze auto duzo lepiej reaguje z najnizszych partii obrotow. Manewrowanie np. po parkingu nie jest juz taka katusza. Korekty dluterminowe z +10 na 1 banku i +13 na w spadly na +5 i +7. Jest naprawde duzo lepiej ale dalej nie jest idealnie ;/ tylko patrzec jak korekta na 2 banku wskoczy na +8 i wywali znowu czeka :/ kilka dni temu zamontowany zostal lpg. Teraz wiem napewno ze problem nie lezy po stronie ukladu paliwowego poniewaz na gazie jest tak samo. Sonda za katem na banku 2 ledwo zyje. Lewego powietrza jak juz pisalem nie ma wiec moze ktoras cewka nie pracuje jak powinna???? Oczywiscie mam na mysli cewke 4,5,6 bo bank 1 jest ok. Zadnego bladu z wypadaniem zaplonu nie ma ale z ciekawosci to sprawdze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.