Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Od jakiegoś czasu mam kilka problemów z 318 91r. mam założony sekwencyjny wtrysk gazu 6 miesięcy.

1.Wskażnik poziomu paliwa po odpaleniu auta pokazuje wyższy poziom niż jest faktycznie po przejechaniu kilku km, wskazania są prawidłowe, natomiast np przy jeździe z włączonymi światłami i zgaszeniu lamp znowu wskazuje wyższe wartości?

Spięcie? zegary? pływak?

2.Zimny silnik kiedy chodzi na benzynie niepłynnie wchodzi na obroty, na ciepłym silniku na benzynie i gazie chodzi ok.

3.Auto kupiłem na początku roku, jakieś 3 miesiące temu w związku z brakiem informacji o dotychczasowym oleju i brakiem kasy silnik zalałem niestety olejem LOTOS półsyntetyk chyba 5w-40 już nie pamiętam, i jak to bywa w M40 odezwały sie popychacze, wyczytałem na forum że LOTOS jest do kitu i po tygodniu zalałem silnik półsyntetykiem LIQUI MOLY MoS2 5w-40 półsyntetyk.

Niestety nie pomogło pytanie czy przy wymianie popychaczy trzeba się nastawić na wymiane wałka?? Podobno często się zdarza że też jest do wymiany?

Czy lepiej jest wymienić silnik na M43? czy osprzęt pasuje?

Pozdrawiam wszystkich.

Opublikowano

Witam

Ja jak bym robił to już wszystko za jednym zamachem ale niestet koszta będą spore a silników m43 jest sporo na alegro także można coś sobie wybrać i co najważniejsze m43 ma łańcuszek rozrządu :D

Ja tak właśnie zrobiłem nie wchodziłem w koszty tylko zmieniłem silnik i jestem bardzo zadowolony

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.