Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć!


Więc tak, mam zamiar kupić 428i bo akurat trafiła mi się taka z fakturą w okolicy. 38k przebiegu, produkcja luty 2014, pochodzenie Belgia.

Byłem oglądać, ogólnie samochód zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie- tylko silnik gwiżdże(nie wiem może z turbo), stuka na zimnym przez chwilę.


Teraz trafiłem na ten temat: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=163&t=281526&start=270 i się przeraziłem - jak to jest na prawdę? Myślicie, że wymiana rozrządu i napędu pompy olejowej po zakupie to rozwiązanie, które pozwoli dobić do 100k przebiegu bez wymiany silnika? Jakie to aktualnie są koszty? Jeśli doszły by do tego panewki to jaki koszt?


Samochód stoi koło Bielska-Białej - czy zna ktoś tamtejsze ASO BMW? Chciałbym tam sprawdzić samochód przed zakupem- jakieś opinie?

Opublikowano

Jak by co jestem z Pszczyny do aso bmw w bielsku mam 12 km. Mam też bmw 428i i też mnie przeraża ten problem moj przebieg to 120tyś.


Najchętniej zrobił bym już tą wymianę żeby potem nie mieć problemu ale samochód jest wzięty w leasing i sam w nim nie mogę grzebać podobno tak mi twierdził sprzedawca bmw sikora że jak się coś stanie to oni mi to naprawią za darmo.Prosiłem o wymianę przed faktem to mnie wyśmiali i powiedzieli niech się nie martwię najwyżej dostane nowy silnik (kupiłem u nich jakieś śmieszne ubezpieczenie)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.