Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś z Was próbował zaślepić EGR? Mam niby wyłączony programowo, ale w środku w świetle EGR na tej ośce tez zbiera się syf. Kupiłem coś takiego: http://allegro.pl/f82-zaslepka-zamiennik-egr-bmw-e60-61-e90-91-i6857932080.html

Mysle zrobić tak: flansza zastępuje zawór, zaślepka idzie na wyjście z bloku na chłodnice spalin, chłodnice spalin likwiduje. Wężyki układu chłodzenia idące do chłodnicy spalin zaślepię - będzie tak jak na ciągle zamknietym termostacie EGR. Pytanie czy nie lepiej ich złączyć po usunięci chłodnicy z termostatem?

Opublikowano
Jakby to kogoś interesowało...to wstawiłem flansze zamiast egr. Nie wyskoczył błąd bo zawór był już wcześniej programowo usunięty. Jednak wolę mieć dolot w postaci flanszy niż nawet nie działający zawór w którego świetle jest siłownik. Dodatkowo, usunąłem tez chłodnice spalin, wyleciał tez termostat egr. Węże ukł. chłodzenia współpracujące z chłodnica zaślepiłem. Wyjście z kolektora na chłodnicę spal. jest też oczywiście zaślepione. Co do pracy silnika i jego temperatury bez termostatu egr to nagrzewa się tak samo lub minimalnie szybciej (być może mój termostat nie zamykał całkowicie się), póki co, a jeżdżę kilka dni samochód się też nie przegrzewa. Termostat główny załatwia sprawę. Odczyty temperatury mam z zamontowanego czujnika na małym obiegu, więc na bieżąco obserwuję.
  • Zasłużeni forumowicze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.