Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich . Potrzebuje pomocy ponieważ brak mi juz pomysłów co może być nie tak . Ostatnio zrobiłem trase 60km autem całkowicie sprawnym . Po dojechaniu na miejsce ,zgaszeniu silnika i ponownym go uruchomieniu padła jedna cewka . Cewka została wymieniona wraz ze świecami lecz pojawił się kolejny problem . Otóż silnik nie trzyma obrotów na biegu jałowym . Obroty spadają potem podnoszą się do 1500obr/min po czym wracają do 700 i sytuacja notorycznie się powtarza . Po wpięciu pod komputer nie ma żadnych błędów . Zrobiłem adaptacje nastawnika valvetronica lecz to nic nie pomogło . Myślałem że może spadł przewód od tej nieszczęsnej odmy .Rozebrałem lecz wszystko jest okej . Szukałem też nieszczelności w układzie dolotowym , psikałem plakiem lecz zero reakcji więc chyba jest szczelny . Czytałem wpisy na forum o takich przypadkach lecz nie znalazłem konkretnej odpowiedzi . Bardzo proszę o pomoc bo już nie mam sił . Dodam jeszcze że samochód podczas jazdy normalnie jezdzi ,ma moc itd.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Błędy to nie wszystko, trzeba podejrzeć parametry podczas jazdy, korekty paliwowe, sondy, jak mierzy przepływomierz.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
A orientujesz się jakie mają być wartości tych rzeczy o których napisaleś? Jeśli tak to podaj mi je jeśli możesz
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z głowy nie powiem, nie mam n42, więc nie tak często to sprawdzam, ale jak ma się pojęcie to widać nieprawidłowości.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Dzięki kolego .

Jeżeli juz ktoś przerabial ten temat to proszę o opisanie co zrobił że wróciło wszystko do normy

Opublikowano
Faluje bardziej na cieplym czy na zimnym? Na vanosie ja akurat nie mam silnika ale moze to byc jego uszczelnienie. Moze tez byc odma. Masz tam gaz? Ogolnie n42 lubi wrocic do normy po ostrzejszej jezdzie w dluzszej trasie niz kolo domu.
  • 11 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.