Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

Mam dość duży wyciek oleju i trudno jest mi zlokalizować bo jest mocno zabudowany silnik z każdej strony. Może ktoś mi podpowie jak na łatwiej go zlokalizować

Opublikowano
W mojej rzygało pinami z czujnika oleju :shock: . Kałuża pod autem jakby ktoś wiadrem chlusnął, koszt naprawy śmieszny. Obudowy out, wymyć silnik, auto odpalone na podnośnik i obserwować
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Drodzy Forumowicze, mam podobny przypadek. W n62 silniku niedawno było robione sprzęgło (regenerowane) plus wymieniono dwie uszczelki/uszczelniacze, jedna na skrzyni i druga na silniku bo jak już było wszystko rozprute to grzechem byłoby tego nie wymienić. Dodatkowo wymiana oleju i filtra skrzyni biegów na oryginalne podzespoły ZF itd. Za jakiś czas (około 2 miesiące) zaczęły pojawiać się plamy pod samochodem. Na początku myślałem, że to wycieki płynu do wspomagania lecz nie zauważyłem ubytku - wlałem 100 ml i po przejechaniu 4k kilometrów nie ubywa. Olej silnikowy to też nie jest bo nie dość, że jest to bardzo jasny olej to też nie zauważyłem ubytku oleju w silniku.


Więc teraz pytanie do was czy jest możliwość aby to był olej ze skrzyni biegów bo wszystko wskazuje na tak... mechanik mówi, że jest mała szansa, ze to było źle zrobione. Byłem w Mservisie w Warszawie i mechanik mówi, że to na 99,99% olej ze skrzyni biegów - wszystko pod spodem zalane olejem, cała podłoga itd. Boję się, że jak będę jeździł to mi się skrzynia rozleci z powodu zbyt małej ilości oleju.


czy ktoś miał podobny przypadek? Uszczelka na skrzyni to koszt 50 zł a koszt zdjęcia skrzyni to 1500 :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.