Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Potrzebowałbym pomocy kogoś, kto to naprawiał. Chodzi o to, że drążek zmiany biegów ma duży luz na boki, nawet po wpięciu biegów.

Kolejnym problemem jest "przesuniecie" wajchy zmiany biegów w kierunku tyłu auta. Po wpięciu 2,4,6 drążek praktycznie ociera się o rant wyciętego otworu, z kolei po wpięciu 1,3,5 drążek jest mniej więcej w środku otworu zamiast w przedniej części.

Ktoś ma jakiś pomysł, gdzie szukać?

Znalazłem schemat zmiany biegów https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/25_0376-ukl-wl-mech-skrz-biegnap-4-kola/i47739#part07


Pytanie, jak się do niego dostać? Jak rozebrać tunel środkowy? Która z w/w części jest zużyta?



Mam też problem z hamulcem ręcznym. Nie działa blokada rączki hamulca - łapie 3 pierwsze ząbki, z reszty drążek opada na dół...

Opublikowano
Manual.w e53 ktos mial fantazje :D


Sprawdz najpoerw te cybanty na skrzni, dostep od dolu bo tam najczesciej sie wyrabia tulejka

 

O których cybantach mówisz?



Dlaczego fantazję? Generalnie elegancko się jeździ i nie ma problemu z padającymi skrzyniami ;). Przy przebiegach 300+ automat zawsze padnie, zaczyna szarpać itp.


Generalnie znaleźć manuala w e53 3.0 218 to nie lada sztuka... Słyszałem, że wyszło tylko 1200 sztuk e53 w manualu.

Opublikowano

Nic dziwnego, dla zdecydowanej większości ludzi manual w takim aucie jak X5 po prostu nie ma sensu :)

Konfigurując nowe BMW w salonie, szczególnie że w tamtych czasach X5 był najdroższym modelem (droższym nawet od serii 7) nikt raczej nie martwił się tym, że po 300tys km trzeba będzie zapłacić za remont skrzyni ;)

Opublikowano
Nic dziwnego, dla zdecydowanej większości ludzi manual w takim aucie jak X5 po prostu nie ma sensu :)

Konfigurując nowe BMW w salonie, szczególnie że w tamtych czasach X5 był najdroższym modelem (droższym nawet od serii 7) nikt raczej nie martwił się tym, że po 300tys km trzeba będzie zapłacić za remont skrzyni ;)

 

Dlatego tym bardziej cieszę się, że znalazłem dwa egzemplarze 218 km z MT

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.