Skocz do zawartości

Prosze o pomoc moja e46 318i nie pali


smk1987

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem moja E46 318i 118km 87kw odmówiła pracy, z samego rana odpaliłem bunie, wycofałem z parkingu metr do tylu i zgasła, przy ponownych próbach odpalenia silnika rozrusznik kreci ale auto już nie pali. Sprawdzałem pompę paliwa, odkręciłem tylną pokrywę pompy, odłączyłem wężyk i przy kręceniu rozrusznika pompa pompuje paliwo, moduł cewek, kable i świece były wymieniane niedawno na nowe, tak samo wszystkie filtry, przepływomierz nowy, wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu i nic dalej to samo, bezpieczniki posprawdzane, wszystkie ok, na świecach jest iskra, na następny dzień z głupot chciałem spróbować odpalić bunie, rozrusznik zakręcił a silnik jakby chciał odpalić ale nie mógł tylko drgnął na chwile, po dwóch próbach znów tylko rozrusznik kręci silnik ani drgnie. Dziś rano podłączyłem komputer z INP-ą oto rejestr błędów:

 

E R R O R M E M O R Y R E P O R T -------------------------------------

Date: 03/04/18 09:06:19 ECU: BMS46DS1 JobStatus: OKAY Variant: BMS46DS1-------------------------------------------------------------

RESULT: 9 errors in error memory !-------------------------------------------------------------

112 control Solenoid Valve suction tube (DISA)

Error frequency : 1 Logistic counter: 40

Motordrehzahl 0.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 19.50 Grad C Batteriespannung 12.42 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 233270.00 km

Unterbrechung Fehler momentan vorhanden-------------------------------------------------------------

117 control Idle adjuster

Error frequency : 3 Logistic counter: 40

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 240.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 18.75 Grad C Batteriespannung 11.09 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 233270.00 km

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 1040.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 30.00 Grad C Batteriespannung 13.94 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234970.00 km

Error occured 3. times at:

Motordrehzahl 240.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 1.50 Grad C Batteriespannung 11.09 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 235090.00 km

elektrischer Fehler Fehler momentan vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------

120 Signal air flow meter

Error frequency : 71 Logistic counter: 25

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 1200.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 18.75 Grad C Drosselpotispg 0.59 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 233270.00 km

 

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 1040.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 63.75 Grad C Drosselpotispg 0.59 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 233280.00 km

Error occured 3. times at:

Motordrehzahl 1720.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 3.00 Grad C Drosselpotispg 0.57 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234980.00 km

Kurzschluss gegen Masse oder Unterbrechung Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------

145 misfire by Cylinder 1

Error frequency : 15 Logistic counter: 27

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 2480.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 261.00 mg/AS/Z Geschwindigkeit 105.00 km/h aufgetreten vor (abs. KMZ) 233460.00 km

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 2000.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 408.00 mg/AS/Z Geschwindigkeit 55.00 km/h aufgetreten vor (abs. KMZ) 234650.00 km

Error occured 3. times at:

Motordrehzahl 2440.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 495.00 mg/AS/Z Geschwindigkeit 109.00 km/h aufgetreten vor (abs. KMZ) 235140.00 km

Aussetzer Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------

135 Signal Camshaft sensor

Error frequency : 3 Logistic counter: 28

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 640.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 91.50 Grad C Wahre Regelgroesse Last 222.00 mg/AS/Z aufgetreten vor (abs. KMZ) 233510.00 km

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 440.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 30.00 Grad C Wahre Regelgroesse Last 354.00 mg/AS/Z

 

aufgetreten vor (abs. KMZ) 234820.00 km

Error occured 3. times at:

Motordrehzahl 1320.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 27.00 Grad C Wahre Regelgroesse Last 144.00 mg/AS/Z aufgetreten vor (abs. KMZ) 235420.00 km

fehlt oder unplausibel Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------

140 interface DME - EWS

Error frequency : 74 Logistic counter: 23

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 2280.00 1/min Geschwindigkeit 19.00 km/h Spannung an Klemme 15 13.94 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234450.00 km

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 1880.00 1/min Geschwindigkeit 16.00 km/h Spannung an Klemme 15 13.94 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234460.00 km

Error occured 3. times at:

Motordrehzahl 1960.00 1/min Geschwindigkeit 0.00 km/h Spannung an Klemme 15 13.84 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234960.00 km

unplausibel Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------

156 Aussetzer katschaedigend Zyl.1

Error frequency : 10 Logistic counter: 30

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 2400.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 55.50 Grad C Wahre Regelgroesse Last 330.00 mg/AS/Z aufgetreten vor (abs. KMZ) 234670.00 km

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 3080.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 75.00 Grad C Wahre Regelgroesse Last 465.00 mg/AS/Z aufgetreten vor (abs. KMZ) 234700.00 km

Error occured 3. times at:

Motordrehzahl 3000.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 57.75 Grad C

 

Wahre Regelgroesse Last 399.00 mg/AS/Z aufgetreten vor (abs. KMZ) 235030.00 km

Kurzschluss gegen Masse Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------

121 Signal Intake air temperature

Error frequency : 7 Logistic counter: 25

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 800.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 177.00 mg/AS/Z Batteriespannung 14.03 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234700.00 km

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 760.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 183.00 mg/AS/Z Batteriespannung 14.03 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234700.00 km

Error occured 3. times at:

Motordrehzahl 0.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 0.00 mg/AS/Z Batteriespannung 12.23 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 235000.00 km

Kurzschluss gegen Ubatt oder Unterbrechung Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------

122 Signal cooling water temperature

Error frequency : 4 Logistic counter: 38

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 2560.00 1/min Ansauglufttemperatur 0.75 Grad C Batteriespannung 13.94 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234920.00 km

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 2560.00 1/min Ansauglufttemperatur 1.50 Grad C Batteriespannung 13.84 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234990.00 km

Error occured 3. times at:

Motordrehzahl 2200.00 1/min Ansauglufttemperatur -4.50 Grad C Batteriespannung 14.03 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 236030.00 km

Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch =============================================================

 

Może coś poradzicie bo już nie mam zielonego pojęcia co jej dolega :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zrób synchronizację dme-ews, jak nie pomoże to przeczyść styki w ews.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Sporo masz tych błędów, może jakieś wtyczki masz poluzowane i coś nie łączy np przy sterowniku silnika, wcześniej miałeś jakieś błędy? Też mam problemy z odpalaniem, ale występują mi praktycznie tylko błędy zapłonu. Próbowałeś odpalić z odpiętym silniczkiem valvetronica? Poczytałem trochę o tych silnikach i często wytarty wałek mimośrodowy tego systemu powoduje takie problemy. No i czy dzisiaj sprawdzałeś? U mnie problemy z odpalaniem występują tylko w mroźne dni, przynajmniej do tej pory tak było. Zobacz też jakie masz ciśnienie paliwa na listwie np. choćby tak jak na tym filmie https://www.youtube.com/watch?v=_6udCpXVI_U U mnie było zdecydowanie słabsze, wymieniłem pompę paliwa, nie pomogło, dopiero wymiana filtra paliwa (w nim jest zawór ciśnienia paliwa) pomogła, teraz mam już wysokie ciśnienie, ale to nie rozwiązało problemów z odpalaniem, choć wiem, że np użytkownikowi myamek to pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opanowane, problem polegał na tym, że najpierw posprawdzałem po kolei pompę, świece, moduł WN, kable i było wszystko ok zrobiłem synchronizację EWS w inpie, i dalej nie palił i widocznie przy kręceniu zapłonem po zsynchronizowaniu ews-a zalały się świece, sprawdziłem je jeszcze raz bo coś mi nie pasowało i świece zalane. Wyczyściłem i autko pali :D :lol: :lol: :Yahoo!: :Yahoo!: Więc dzięki za pomoc a temat do zamknięcia :ROFL:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.