Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem moja E46 318i 118km 87kw odmówiła pracy, z samego rana odpaliłem bunie, wycofałem z parkingu metr do tylu i zgasła, przy ponownych próbach odpalenia silnika rozrusznik kreci ale auto już nie pali. Sprawdzałem pompę paliwa, odkręciłem tylną pokrywę pompy, odłączyłem wężyk i przy kręceniu rozrusznika pompa pompuje paliwo, moduł cewek, kable i świece były wymieniane niedawno na nowe, tak samo wszystkie filtry, przepływomierz nowy, wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu i nic dalej to samo, bezpieczniki posprawdzane, wszystkie ok, na świecach jest iskra, na następny dzień z głupot chciałem spróbować odpalić bunie, rozrusznik zakręcił a silnik jakby chciał odpalić ale nie mógł tylko drgnął na chwile, po dwóch próbach znów tylko rozrusznik kręci silnik ani drgnie. Dziś rano podłączyłem komputer z INP-ą oto rejestr błędów:

 

E R R O R M E M O R Y R E P O R T -------------------------------------

Date: 03/04/18 09:06:19 ECU: BMS46DS1 JobStatus: OKAY Variant: BMS46DS1-------------------------------------------------------------

RESULT: 9 errors in error memory !-------------------------------------------------------------

112 control Solenoid Valve suction tube (DISA)

Error frequency : 1 Logistic counter: 40

Motordrehzahl 0.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 19.50 Grad C Batteriespannung 12.42 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 233270.00 km

Unterbrechung Fehler momentan vorhanden-------------------------------------------------------------

117 control Idle adjuster

Error frequency : 3 Logistic counter: 40

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 240.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 18.75 Grad C Batteriespannung 11.09 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 233270.00 km

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 1040.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 30.00 Grad C Batteriespannung 13.94 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234970.00 km

Error occured 3. times at:

Motordrehzahl 240.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 1.50 Grad C Batteriespannung 11.09 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 235090.00 km

elektrischer Fehler Fehler momentan vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------

120 Signal air flow meter

Error frequency : 71 Logistic counter: 25

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 1200.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 18.75 Grad C Drosselpotispg 0.59 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 233270.00 km

 

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 1040.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 63.75 Grad C Drosselpotispg 0.59 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 233280.00 km

Error occured 3. times at:

Motordrehzahl 1720.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 3.00 Grad C Drosselpotispg 0.57 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234980.00 km

Kurzschluss gegen Masse oder Unterbrechung Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------

145 misfire by Cylinder 1

Error frequency : 15 Logistic counter: 27

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 2480.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 261.00 mg/AS/Z Geschwindigkeit 105.00 km/h aufgetreten vor (abs. KMZ) 233460.00 km

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 2000.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 408.00 mg/AS/Z Geschwindigkeit 55.00 km/h aufgetreten vor (abs. KMZ) 234650.00 km

Error occured 3. times at:

Motordrehzahl 2440.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 495.00 mg/AS/Z Geschwindigkeit 109.00 km/h aufgetreten vor (abs. KMZ) 235140.00 km

Aussetzer Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------

135 Signal Camshaft sensor

Error frequency : 3 Logistic counter: 28

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 640.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 91.50 Grad C Wahre Regelgroesse Last 222.00 mg/AS/Z aufgetreten vor (abs. KMZ) 233510.00 km

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 440.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 30.00 Grad C Wahre Regelgroesse Last 354.00 mg/AS/Z

 

aufgetreten vor (abs. KMZ) 234820.00 km

Error occured 3. times at:

Motordrehzahl 1320.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 27.00 Grad C Wahre Regelgroesse Last 144.00 mg/AS/Z aufgetreten vor (abs. KMZ) 235420.00 km

fehlt oder unplausibel Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------

140 interface DME - EWS

Error frequency : 74 Logistic counter: 23

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 2280.00 1/min Geschwindigkeit 19.00 km/h Spannung an Klemme 15 13.94 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234450.00 km

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 1880.00 1/min Geschwindigkeit 16.00 km/h Spannung an Klemme 15 13.94 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234460.00 km

Error occured 3. times at:

Motordrehzahl 1960.00 1/min Geschwindigkeit 0.00 km/h Spannung an Klemme 15 13.84 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234960.00 km

unplausibel Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------

156 Aussetzer katschaedigend Zyl.1

Error frequency : 10 Logistic counter: 30

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 2400.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 55.50 Grad C Wahre Regelgroesse Last 330.00 mg/AS/Z aufgetreten vor (abs. KMZ) 234670.00 km

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 3080.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 75.00 Grad C Wahre Regelgroesse Last 465.00 mg/AS/Z aufgetreten vor (abs. KMZ) 234700.00 km

Error occured 3. times at:

Motordrehzahl 3000.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 57.75 Grad C

 

Wahre Regelgroesse Last 399.00 mg/AS/Z aufgetreten vor (abs. KMZ) 235030.00 km

Kurzschluss gegen Masse Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------

121 Signal Intake air temperature

Error frequency : 7 Logistic counter: 25

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 800.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 177.00 mg/AS/Z Batteriespannung 14.03 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234700.00 km

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 760.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 183.00 mg/AS/Z Batteriespannung 14.03 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234700.00 km

Error occured 3. times at:

Motordrehzahl 0.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 0.00 mg/AS/Z Batteriespannung 12.23 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 235000.00 km

Kurzschluss gegen Ubatt oder Unterbrechung Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch-------------------------------------------------------------

122 Signal cooling water temperature

Error frequency : 4 Logistic counter: 38

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 2560.00 1/min Ansauglufttemperatur 0.75 Grad C Batteriespannung 13.94 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234920.00 km

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 2560.00 1/min Ansauglufttemperatur 1.50 Grad C Batteriespannung 13.84 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 234990.00 km

Error occured 3. times at:

Motordrehzahl 2200.00 1/min Ansauglufttemperatur -4.50 Grad C Batteriespannung 14.03 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 236030.00 km

Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch =============================================================

 

Może coś poradzicie bo już nie mam zielonego pojęcia co jej dolega :(

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zrób synchronizację dme-ews, jak nie pomoże to przeczyść styki w ews.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Cześć

Sporo masz tych błędów, może jakieś wtyczki masz poluzowane i coś nie łączy np przy sterowniku silnika, wcześniej miałeś jakieś błędy? Też mam problemy z odpalaniem, ale występują mi praktycznie tylko błędy zapłonu. Próbowałeś odpalić z odpiętym silniczkiem valvetronica? Poczytałem trochę o tych silnikach i często wytarty wałek mimośrodowy tego systemu powoduje takie problemy. No i czy dzisiaj sprawdzałeś? U mnie problemy z odpalaniem występują tylko w mroźne dni, przynajmniej do tej pory tak było. Zobacz też jakie masz ciśnienie paliwa na listwie np. choćby tak jak na tym filmie https://www.youtube.com/watch?v=_6udCpXVI_U U mnie było zdecydowanie słabsze, wymieniłem pompę paliwa, nie pomogło, dopiero wymiana filtra paliwa (w nim jest zawór ciśnienia paliwa) pomogła, teraz mam już wysokie ciśnienie, ale to nie rozwiązało problemów z odpalaniem, choć wiem, że np użytkownikowi myamek to pomogło.

Opublikowano
Opanowane, problem polegał na tym, że najpierw posprawdzałem po kolei pompę, świece, moduł WN, kable i było wszystko ok zrobiłem synchronizację EWS w inpie, i dalej nie palił i widocznie przy kręceniu zapłonem po zsynchronizowaniu ews-a zalały się świece, sprawdziłem je jeszcze raz bo coś mi nie pasowało i świece zalane. Wyczyściłem i autko pali :D :lol: :lol: :Yahoo!: :Yahoo!: Więc dzięki za pomoc a temat do zamknięcia :ROFL:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.